Jag det var ett tag sen, bilen ser ut precis som den är byggd i tråden, inga nyheter eller förändringar. Jag har bara kört, o kört, o kört och kört lite till. Och bytt framvagnsbalk efter senaste besiktningen. Men eftersom alla gillar bilder så slänger jag upp bilderna jag har i kronologisk ordning sen sist:
Ihop efter topprenoveringen
Sen var det dags för årets höjdpunkt, Bugrun! Lastat å klart!
Stod å jäste i solen:
Frugan var ute o körde runt i den med:
Bilen har brukats väl, På IKEA hittade jag en kusin! Dubbla överliggande takbågar för att täcka eventuella impulsköp.
Köpte soffbord till nya lyan, lastar givetvis på taket!
Till och från jobbet har jag kört otaliga gånger, detta är sikten ur cockpit!
En å annan tvagning blir det ju. Och det vore ju dåligt om man inte tar en bil-selfie när man är nyduschad!
Är inte ren så länge, men några minuter håller det ju i det blöta skånevädret.
Ibland kommer det snö här nere, då måste man försöka smälta snön i farten
Men när snön är frånvarande är det iallafall kallt ute!
Värsta snöstormen.
Och sen var vintern slut, och våren kommer i samband med besiktningen, så då får man tvätta igen
Snart min tur! Eller tur å tur, det blev nerslag på att framvagnsbalken var liiite rostig i en hörna.
Beställde ny balk!
Tejpa igen alla hål, och fylla med en burk rostskydd och skaka runt.
Utsidan drog jag på tjockare rostskydd, denna balken kommer hålla längre än resten av bilen....
Nya balken redo för montering
Tomt och innehållslöst!
Hälsade på kusin G60.
Några vårbilder blev det med.
Dock dags att fylla i texten på däcken, men jag ska snart köpa nya ändå då dom inte längre är godkända som vinterdäck.
Det var allt för denna gången, komemr väl mer i framtiden om jag hittar på nåt mer skoj med den.