Så, idag blev det lite slipning och testa på något annat. "Skrapa underredsmassa", kul!
Lite bilder:
Jag värmer med värmepistol och skrapar med en lagom stor spackel, sen spruta 5-56 och torka med en trasa (eller gammal tröja, som jag gjorde), läste om det någonstans, just med 5-56 blir det riktigt rent också.
Så här mycket tid har jag hittils lagt ner. Ganska kul att veta när det är klart.
skrapa klart en massa asfaltsmatta i 245:an för nån dag sen, kan tänka mig att de där är lika roligt ja tvätta av med fotogen och de funka super, har även hört gott om thinner
alltid lika kul att se va andra gör av dessa underbara bilar håller själv på med en 244 som ska bli en lite lätt modifierad och tuffare bruks GL lägger en prem och följer detta, nu väntas det bara på fler updates angående stämpelklockan är jag också intresserad, vore kul att se hur många timmar det blir innn bilen e klar skicka den gärna om du får tid och lust; chacka@live.se
tjena! såg din annons på blocket.. tråkigt att du lägger ner detta projekt.. tänkte bara kolla med dig om du andvände 940 kopplings cylinder, passar den på torpedväggen? kan ev va intresserad av blocket också MVh Johan