kul att du är seriös o byter sprut istället för chip! var köpte du härvan om man får fråga?
-Elfving skrev:
Mickeidiket skrev:
Fin fint! var det mkt jobb åh koppla in sprutet?
Köpte PNP härva, så pluggar bara in i original stycket! Sen har man diverse extra funktioner som launch tex, så får man koppla in de själv.
Ja, efter lite grubblande så övervägde jag rätt lätt till ett eftermarknadssprut Beställde av en kille som heter Christoffer hallberg, Väldigt trevlig kille att ha å göra med måste jag säga
jasså ja jag tror jag byter i min med om jag behåller den
-Elfving skrev:
wette skrev:
kul att du är seriös o byter sprut istället för chip! var köpte du härvan om man får fråga?
-Elfving skrev:
Köpte PNP härva, så pluggar bara in i original stycket! Sen har man diverse extra funktioner som launch tex, så får man koppla in de själv.
Ja, efter lite grubblande så övervägde jag rätt lätt till ett eftermarknadssprut Beställde av en kille som heter Christoffer hallberg, Väldigt trevlig kille att ha å göra med måste jag säga
jasså ja jag tror jag byter i min med om jag behåller den
-Elfving skrev:
wette skrev:
Mickeidiket skrev:
-Elfving skrev:
Mickeidiket skrev:
Fin fint! var det mkt jobb åh koppla in sprutet?
Åhfan, kanske ska satsa på ett sådant ist för chipp, vad ger man för en sådan låda då?
De tycker jag absolut! Helt klart värt. Jag gav 6900kr med extra kod å extrafunktioner.
Införskaffade mig två par spacer's från spacer.se och två par Audi RS6 fälgar.. Bara för att retas Lite större profil så blir de nog bra 215/35-18 nu. Sikta på 215/40-18.
Även fixat oljereturen. Svetsat ett 19mm rör direkt på flänsen sen slang till en nippel som är gängad i blocket.
Lite närmare skärmkanten går?
Ignorera dom äckligt fula svetsarna på downpipen..
Vilket megasquirt har du köpt, är det ms3 ? Har funderat som bara den på att byta sprut på min bil och har nästan bestämt mig för megasquirt Det lät ju väldigt enkelt och bra med den där härvan som du köpte ! Vart köpte du sprutet och härvan, ifall jag också skulle köpa därifrån ?
Vilket megasquirt har du köpt, är det ms3 ? Har funderat som bara den på att byta sprut på min bil och har nästan bestämt mig för megasquirt Det lät ju väldigt enkelt och bra med den där härvan som du köpte ! Vart köpte du sprutet och härvan, ifall jag också skulle köpa därifrån ?