Ledsen att det har dröjt så med mer info, men tiden rann iväg när jag håll på med grejerna
.
Här kommer som lovat lite fakta om stereon:
Namn: Okänt (Inget anges någonstans?!, inte ens i manualen)
4X60 watt Bilstereo dvd-spelare med BLUETOOTH
1 999 kr
Kan kompletteras med en extra 7” extern LCD som kostar 699 Kr per st.
Kan också kompletteras med en backkamera med "night vision function" (ir ledar) för 299 Kr.
sälj fakta:
* Senaste bilstereo med inbyggt dvd -spelare . 4 x 60 watts , subwoofer anslutning och BLUETOOTH.
* Du kan ansluta den till din mobiltelefon med bluetooth. Ring direkt från bilstereo med hjälp av pekskärm (touch screen LCD)
* Alltså kan du slå telefonnummer , ta emot emot telefonsamtal direkt från Bilstereon med inbyggd virtual telefonknappar som visas på LCD:n
* RDS (Radio Data System), FM och AM
* Supportera DVD, CD,mp3 och mp4 skivor
* 4" TFT LCD Touch screen löstagbar frontpanel med fodral
* inkommande samtal visas på dvd-skärmen. Du kan acceptera samtalet eller ignorera den genom enkla finger pekning på skärmen.
* 1 DIN bil stereo med universell strömkontakt
* Det finns usb port på framsida för dig som vi spela upp mp3 låtar ,mp4 videoklipp från usb minne.
* Fjärrkontroll följer med.
* Slipsmikrofon följer med.
* Pekpenna följer med
spec:
* 4" wide (16:9) TFT LCD screen
* motorized control panel
* electronic anti shock
* NTSC/PAL compatible
* picture control: brightness/contrast/colour/tint
* screen angel/position memory
* DVD,DVD-R/RW/ VCD/CD,/ MP3-CD/ CD-R/RW/MP4 /DIVX compatible
* repeat /program/random
* AM/FM/MPX/stereo receiver
* 30 preset station
* RDS
* auto memory store/preset scan
* preset EQ( Pop/rock/classic)
* 60watt x 4 high power output
* parking detector interference
* 4 channels rca preamp output(2v preout)
* subwoofer output
* card size full function remote controll
* real monitor video output
* bluetooth
* aux input
* mp3 files playback from usb direct
* graphic equalizer
* touch screen
* mått:188x50x182 mm
* garanti: 1år
Detta är kopierat från
http://www.parabolnet.se/ som är en av återförsäljarna för stereon (Jag beställde från dem). Fördelen som jag ser med att beställa här ifrån är att de erbjuder 20 dagars faktura som alternativ betalning, så man slipper låsa upp pengar om det är så att det inte finns inne för leverans. Leveransen tog 3 dagar när de hade den på lager, vilket jag tycker var riktigt bra. Mer info kommer...
Jag har precis börjat testa enheten lite själv och inte kommit så långt med återkommer så snart jag har lite nyttigt info.