530d lådan va tanken.. men får se.. blir så omstädnigt.. kardanen måste byggas om igen, nya lamellcentrum måste införskaffas.. så tror det blir en zf igen. borde hålla bättre nu när det är stummare i hela bakvagnen.. menar nu smäller det inte till när man växlar
Nu är lådan bytt.. va ute och provkörde o så hände något och jag tappade komp på en cylinder. åkte till garaget idag och såg att ena porten till garaget va öppen.. så tigsvets och datorer har blivit stulet. så efter samtal till polis och försäkringsbolag så gav jag mig på att riva bilen.. låter bilderna tala för sig själva. Turbon klarade sig och kolven klarade sig med.. så i med en ny ventil så är det bara att köra igen förhoppningsvis
Bilen uppstartad med annan topp.. dock va det någon spricka i den.. men jag testar endå.. imorgon blir det att efterdra sen montera det sista samt en provkörning
Bilen uppstartad med annan topp.. dock va det någon spricka i den.. men jag testar endå.. imorgon blir det att efterdra sen montera det sista samt en provkörning