2352
Sök

Har ni "ägt" en polis nångång?

Driver
2 111 Inlägg
11 juni 2007
spanjor skrev:
Okej om man inte bor i förorten, då kanske det inte händer men om man är lite blatte och kanske 3 stycken kompisar som är ute å tar en cigg så kommer polisen och ska visitera en och om man säger till dom att det inte är nödvändigt så blir dom direkt sura och ska visa att vi måste lyda allting dom säger... så jävla less på poliser... skrev jag på något avtal när jag föddes att dom har rätt att kontrollera och slänga min kompis i fyllecell för han hade druckit en öl men dom tyckte han inte kunde behärska det... har jag rätt att vinka in en polis och kolla deras legg å ställa massa jävla frågor ???  Varför har dom rätt att bestämma över mig men inte jag över dom.. eller jag fattar inte
okej världen hade sugit om d inte funnits poliser men dom borde inte bry sig så mycket om ALLTING tex att visitera ungdomar som har kul och förstöra deras kväll jävla svennepoliser s*g min spanska *uk

hade jag växt upp i USA hade jag knäppt 4-5 poliser vid min ålder nu (20) bara så ni vet

Tragiskt.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

165 Inlägg
11 juni 2007
spanjor.. den killen kan inte ha alla pommes på tallriken:/
Senast redigerat av JH (11 juni 2007)

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
JH skrev:
spanjor.. den killen kan inte ha alla pommes på tallriken:/

eller alla hönsen i hönshuset

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
P-G skrev:
ironhead skrev:
g60Racing skrev:

Håller med i nästan vartända jäkla tråd jag hittar så har han skrivit nåt som ingen fattar...

det får du ju stå för själv det är väll du som inte fattar eller som sagt jag lämnar denna fjortissida och drar till gatbilar lägg ner denna tråd för den har fan spårat ur asså

Eller lunarstorm?

där är jag redan med hehe....

4 Inlägg
11 juni 2007
hahaha!!!

Håller helt o hållet med er som tycker detta är en fjortistråd!

Det finns mycket trevliga poliser, blev själv rätt brutalt stoppad av piketen i sthlm efter att gasat som en idiot mellan 2 rödljus. Så från ingenstans så står den där jävligt stora vanen bakom mig med blåljus o tjuter, jag viker in till sidan o, tro mig, trodde på fullaste allvar att dom skulle "DUNKA MIG GUL O BLÅ".

Ut kommer en av dom största poliser jag någonsin sett, han kackar på rutan:
- Go kväll killar! Körkort?
Galet skärrad halar jag fram körkortet....
Polismannen ger kortet till sin kollega som gör den vanliga rutinen, kollar upp bilen samt körkort...

Medans den största polisen i världen står kvar, HUR trevlig som helst, står o snackar bilar, om allt... mellan himmel o jord med oss! Tro mig, MÄKTA förvånad!

Allt var grönt, fick tillbaka kortet o vi åkte.. så ... lägg ner tråden! ...

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
håller med lägg ner tråden  varför ska man äga en snut bara dumt asså

Körv
3 535 Inlägg
11 juni 2007
Asså vafan! Ironhead du skriver för mycket SKIT. Inget personligt, men dämpa dig.

Du spammar.

Annars verkar du vara en schysst kille.

Truckdriving Man

44 Inlägg
11 juni 2007
Ironhead skriver som om han går i femte klass.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
decib3L skrev:
Asså vafan! Ironhead du skriver för mycket SKIT. Inget personligt, men dämpa dig.

Du spammar.

Annars verkar du vara en schysst kille.

ja jag är medveten om det men ska dämpa mig lite

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
Bloodhound skrev:

men som om jag inte gör det

1 150 Inlägg
11 juni 2007
Bloodhound skrev:

pajkastning.se lägg ner tråden...
En gång så krockade ja me polisen så skulle han ta mitt körkort fast ja skyllde på att han hadde glasögon då tog han det inte ...Plus att ja fick låna polisbilen:)

ICA-nisse
143 Inlägg
11 juni 2007
M3_Kungen skrev:
Jobbade förut med att frakta latrinburkar som vi hämtat från sommarstugor runt om.
då dessa vart gjorda av papper dock parafin inuti, men om dom fick stå för länge så
läckte dom förstås, och ofta droppade de en del runt bilen big_smile

på väg till tömmning med fullt lasstbilslass, blev invinkad av polisen,
den ene bad mig blåsa, den andre kryper under och inspekterar lastbilbilen.
han med apparaten frågar: vad har du i burkarna?
Jag: Jadu...du bör nog be dig kollega att krypa ut från under lastbilen för det är skit i burkarna.
Polisen skriker till kollegan under bilen: UT! BORT FRÅN BILEN HAN HAR SKIT I BURKARNA!.
Som ett skott far den andre ut!
Haha, tror aldrig jag har skattat så mycket big_smile

Roligt minne från den sommaren smile

Haha, den va ju riktigt härlig big_smile!

1 878 Inlägg
11 juni 2007
alla som ska quota o säga massa skit kan lägga ner, tycker de bara är störande när de kommer nån dum kommentar. och snälla dubbelposta inte smile

Sök