hej har ni nå tips min dakota dör eftter en stund i förgår så läckte den soppa då såg jag att flotören var kass då satt jag dit enny å nu läker den ej då åkte jag typ två kilo sen dör den och startar ditekt efter den får soppa å det är ny soppa kran vad kan det vara det är fin gnista
hej har ni nå tips min dakota dör eftter en stund i förgår så läckte den soppa då såg jag att flotören var kass då satt jag dit enny å nu läker den ej då åkte jag typ två kilo sen dör den och startar ditekt efter den får soppa å det är ny soppa kran vad kan det vara det är fin gnista
Vad menas med att du åkte två kilo? Menar du kilometer? Arbeta gärna lite mer på informationen innan du postar. Blev väldigt rörigt ovanstående.
Kan det vara så enkelt som skräp i tanken?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
På min 600xt så hade det samlats skit ovanför flottörventilen/nålen/sätet. Alltså i flottörhuset, strax nedanför där bensinslangen är ansluten till förgasaren. Såg ut som en tuss, typ tops. Detta trots filter på själva bensinkranen inuti tanken och ett extrafilter på bensinslangen.