3215
Sök

Då fyller man äntligen 18..

369 Inlägg
17 juni 2007
Trådstartare
För ungefär en timma sedan fyllde man 18 då...men känns inte så specielt för sitter o pluggar på teori provet för bilkorkortet som ja har på måndag...blir nog mer glad om ja lyckas med det än att ha fyllt 18....med andra ord: körkortet närmar sig..

Avant för varje slant.

76 Inlägg
17 juni 2007
Grattis!! myndig, får dricka ute å all den där skiten! MEN KÖRKORT! haha, grattulerar smile
Jo, det höjdpunkten. Men se till att du inte överpluggar tongue för då dan kommer så får du hjärnsläpp å kan inte ett dugg sad
Men jag önskar dig lycka till, å grattis än en gång wink

369 Inlägg
17 juni 2007
Trådstartare
Tackar big_smile...ne da ska plugga lagom tongue...

Avant för varje slant.

73 Inlägg
17 juni 2007
grattis! teoriprovet va inte så jävligt som jag trodde ändå.. lycka till

Kettunen
17 juni 2007
Teori var det sista jag gjorde när jag blev 18 roll

55 Inlägg
17 juni 2007
grattis smile

Living life sideways!

Maizer
17 juni 2007
Jag fyller 19e september, bokade teoriprov häromdan så jag skriver upp den 20e big_smile
Gäller att va ute i god tid

956 Inlägg
17 juni 2007
teoriprovet är faktiskt inte allt för svårt..så det fixar du nog...

eldus veldus

ST
121 Inlägg
17 juni 2007
Jag pluggade noll o klarade provet, men det var ett tag sen

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd

3 627 Inlägg
17 juni 2007
Grattis smile Håller med tidigare talare, teorin va inte så sjukt svår ändå... Men fy satan va nervös man va när man gjorde det tongue

Bokat uppkörning än då? Väntetiden är så sjukt jävla lång ju sad

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

590 Inlägg
17 juni 2007
Grattis.! härligt o fylla 18. själv fyller man 20år nästa vecka=)

Old School Ford
600 Inlägg
17 juni 2007
Grattis!

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Smålänning
7 883 Inlägg
17 juni 2007
Grattis! Se som sagt till att inte plugga för mycket heller... Jag klarade det utan att plugga alls. Jag tyckte det var skitlätt.

Lycka till!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

369 Inlägg
17 juni 2007
Trådstartare
Ja fattar inte varför ja e så nervös inför imorron, då ja ska som sagt skriva teori provet, brukar aldrig va nervös inför prov, är inte alls nervös inför uppkörningen...och ändå har ja haft fem dagar att plugga på så d borde räcka...kanske nervös för att de flesta jag känner lyckats med teorin på första försöket och jag inte vill vara sämre, aja ska försöka lugna ner mig och fira idag....tack i alla fall...d e faktiskt lite lungnade när ni berättar att det inte är så jätte svårt...och grattis i förskott eriksson87!

Avant för varje slant.

Dr Snuggles
956 Inlägg
17 juni 2007
turbos4 skrev:
Ja fattar inte varför ja e så nervös inför imorron, då ja ska som sagt skriva teori provet, brukar aldrig va nervös inför prov, är inte alls nervös inför uppkörningen...och ändå har ja haft fem dagar att plugga på så d borde räcka...kanske nervös för att de flesta jag känner lyckats med teorin på första försöket och jag inte vill vara sämre, aja ska försöka lugna ner mig och fira idag....tack i alla fall...d e faktiskt lite lungnade när ni berättar att det inte är så jätte svårt...och grattis i förskott eriksson87!

Klart att man är lite nervös! Jag va likadan smile
Jag va heeelt säker på att jag inte skulle klara det, och sen när jag tryckte på "rätta" knappen så fick jag 63! Haha.
Så det ska inte va några problem för dig att klara det.
Tänk såhär: Om alla andra klarar det, så gör jag också det.

Lycka till!

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Maizer
17 juni 2007
Provade bonniers trafikskola teoriprov, utan att ha pluggat ett enda skit fick ja 45, 7poäng ifrån. Inte så illa tycker jag, ska nog inte vara några problem att klara provet.

Ford Racing
479 Inlägg
17 juni 2007
Grattis!!!! cool du föresten.. kan du köpa ut lite 3,5er åt mig? lol

Ja Just!

41 Inlägg
17 juni 2007
teoriprovet var lätt tyckte jag, eller som min körskolelärare sa "har man pluggat är det inte svårt" så nu sitter man o väntar på sin uppkörning big_smile 1 månad kvar bara smile, jag var inte nervös inför teoriprovet jag var mer spänd på att se hur frågorna var o va taggad som fan för o göra provet och det gick galant big_smile 60/65 big_smile.

Sök