Tänkte införskaffa en NY bil funtar lite på Opc astran eller mps mazdan! Har ni någon att rekomendera? Eller kanske någon annan bil i samma klass och pris?.. Dock inte VW GTi!
Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Tänkte införskaffa en NY bil funtar lite på Opc astran eller mps mazdan! Har ni någon att rekomendera? Eller kanske någon annan bil i samma klass och pris?.. Dock inte VW GTi!
jag har provkört veckra opc de var ljudet som var värd halva bilen:P men mazda 6 mps var snabbare
Ska prov köra Oplen i morgon orkar inte vänta på v-tec.en En polare till mig har en Mazda 3 MPS Går riktigt fint ! Men jag vill nog hellre ha en 3 dörrars..
Det är kul när det svänger!
--------------------------------------------------------------------------------
Har provkört en Astra OPC och den fan rörde verkligen på sig Har också provkört en vanlig Mazda 3, och den var lite tråkig.. Svårlästa instrument och ovanligt okoncentrad, från föraren sätt, mittkonsoll och intrumentpanel.
jag har precis köpt mig en mazda 3 MPS och är så jäkla nöjd! hur kul som helst med väghållning som heter duga. 260 hk och 380nm på hjulen! (ams har gjort rotortest på den, alltså rullande landsväg). och att få ner effekten i backen är inga problem, den sticker iväg som en 4krafsare
"Så du har just beställt en Focus ST, Astra OPC, Mégane Sport eller Golf GTI? Boka då tid hos chipstrimmaren om du vill se annat än höstlöven efter en Mazda 3!" http://www.automotorsport.se/biltester/ … olf+GTI%21