24 juni 2007
Trådstartare
Jag och några kompisar till mig for till njurunda camping. Bergafjärdens camping. Vi komme dit checka in, tanten som satt där var jätte trevlig. Sen på kvällen satte vi oss och tog några öl. Alla på campingen var trevliga och prata med oss och så. Sen gick vi en sväng och satt oss på en bänk och blev iväg körda för vi satt tydligen på resturang område. Vi gick därifrån och gick till havet. Störde ingen där, sen kommer en arg man som tydligen var pist off. Han sa direkt att va ville du mig va va ?? Vi såg fundersamt på varann . jag sa vad snackar du om . Sen att jag var dum i huvet och så sen slog han till mig på axeln. Och att vi skulle bli utslängda. Jag sa att jag skulle ringa polisen och då blev han tyst då jag frågade vad han hette, men sa alrig det. Men hur som helst så bestämde vi oss för att byta camping, då vi skulle checka ut kalla han mig cp och allt sånt, att man inte hade några iqn, men då sa jag till honom att du måste ju vara iq lös för att du skickar iväg alla dina gäster. blev en massa tjaffs men vi bara säga till er far aldrig dit för ägarn av campingen var helt fuckt up
Senast redigerat av YööA (24 juni 2007)
Brynäs tigers