3703
Sök

Styrboxar volvo 940

36 Inlägg
20 maj 2018
Trådstartare
Tjena! vet att 940ltt har en annorlunda tändingsbox än vad ftt då dem har guldboxen, men är bränsleboxen likadan på ltt som på ftt? mvh

63 Inlägg
5 juni 2018
Ltt har guld boxar med.  Så är inte just bara ftt som har det.  Sen ang bränsle boxen så är det som andra här skrivigt

36 Inlägg
17 juni 2018
Trådstartare
Jo förstår ju att bränsleboxen är olika på alla 940-modeller, men undrar om dom som sitter i ftt är värre/bättre än dem som sitter i ltt effektmässigt om man säger så tongue hade tänkt att chippa båda boxarna i min ltt och köpa en guldbox istället för den som sitter i nu. Men som sagt undrar om bränsleboxen är "likadan" effektmässigt med.

63 Inlägg
17 juni 2018
Arvidsson_Anton skrev:
Jo förstår ju att bränsleboxen är olika på alla 940-modeller, men undrar om dom som sitter i ftt är värre/bättre än dem som sitter i ltt effektmässigt om man säger så tongue hade tänkt att chippa båda boxarna i min ltt och köpa en guldbox istället för den som sitter i nu. Men som sagt undrar om bränsleboxen är "likadan" effektmässigt med.

Är samma. Bara olika ladd tryck på ftt och ltt

36 Inlägg
19 juni 2018
Trådstartare
Martin_volvo940 skrev:
Arvidsson_Anton skrev:

Är samma. Bara olika ladd tryck på ftt och ltt

Tackar! smile

Sök