Måste alltså serva bilen i en auktoriserad verkstad varje år, om jag förstått rätt. I hur många år ska det göras så, innan man kan serva bilen runt hörnet utan kvitto?
Måste alltså serva bilen i en auktoriserad verkstad varje år, om jag förstått rätt. I hur många år ska det göras så, innan man kan serva bilen runt hörnet utan kvitto?
Så länge du har nybilsgaranti kvar. ca 8år/ 8000 mil maskinskadeförsäkring beroende på vilket försäkringsbolag man har om man ni vill göra servicen själva så spara kvitto på materialet som man har använt vid servicen som bevis att man har servat den, Jag gör servicen själva efter garanti tiden har man dokumenterat vad som är gjort och när/mil så brukar det inte vara några problem med försäkringbolagen. Har utnyttjat maskinskadeförsäkringen på en av mina tidigare bilar (9-3X) utan problem.
Ja men väldigt låg dragvikt Max släpvagnsvikt, bromsad 345 kg Max släpvagnsvikt, obromsad 345 kg Min får dra 1,2 t Max släpvagnsvikt, bromsad 1300 kg Max släpvagnsvikt, obromsad 450 kg