som rubrik säger. Någon som har test eller har denna Xtrones TR108? är sugen på köpa ähhh har beställt redan via deras hemsida för bra pris vi UK så sllipper postnörds avgift samt mons halv vad butik tar i sverige med alla tillbehör
varför ge länk när inte får svar på fråga Det finns goggel om vill hutta bra pris
du lär ju inte få svar om du beter dig så alltid bra å länka till en produkt så folk kan kika lite snabbt för att ge svar,, men vill du ej det så dina problem,,
sen har jag lite vårt att förstå din text,, hutta?? vad är det??
varför ge länk när inte får svar på fråga Det finns goggel om vill hutta bra pris
du lär ju inte få svar om du beter dig så alltid bra å länka till en produkt så folk kan kika lite snabbt för att ge svar,, men vill du ej det så dina problem,,
sen har jag lite vårt att förstå din text,, hutta?? vad är det??
du behöver inte va ordpolis men kolla Xrones hemsida Går beställa från Uk Då slipper moms som dom jävla Postnörd tar jag har fått min hem med alla tillbehör, fick även ODB på köpet Kan tuvär inte säga hur den är i nu läget Som inte instal den ännu Men klar jag åter kommer med res! Ha bra helg!
Det är lite finn fem fel i länken, men vad jag kan se är den till en BMW och lanseringsår kan vara 2009, vilket kan stämma för den har 3G-stöd...
är alla bilar 2din ex bmw bara
Ja, läste nu att den passar i en BMW 120i från 2009. Men det ändrar inte det faktum att den bara har 3G. Det kanske är användbart i ett U-land som Kina, men inte i Europa där det krävs 4G.