Det där är väl en Vauxhall Victor FB, från tidigt sextiotal Ganska ovanlig bil redan som ny tror jag, och ännu mer ovanlig idag så är den komplett så är den säkert värd några tusingar Men det vete katten om den är så fin undertill.... Den ser ut att ha stått där ett tag så golvet har nog samma hållfasthet som blött knäckebröd nu
Hej! Vad menar du med "Värd att fixa"? Klart den är värd att fixa om du är intresserad av gamla bilar och vill renovera den så den bli körbar vilket inbegriper en massa svets och blästringsjobb där det krävs utrymme och utrustning. Har du inte tillgång till det så Nej!
va menar du med värd att fixa har du tänkt tjäna 10 miljoner.. nej bevare en mycket udda bil.. ja räkna runt 100000 kr om det ska göras seriöst mina senaste 3 renoveringar har hamnat en bra bit över 100 pap, o då gör jag nästan allt själv allt kan inte göras upp i pengar
Kulturgärning - ja! Du skulle hamna i både Klassiker och Classic Motor eller Bilsport om du lyfter i en modern Opel turbofyra osv.. Bästa bilen för pengarna - absolut nej..