Ivel skrev:
Lite tufft föteslaget att behöva köra andra vägar eller rent utav flytta.
Men, väghållning gör en del för körkänslan. Jag kör gärna utan njurbältet till vardags, det använder jag när jag ska lyfta tungt.
Därför ska du köra med gummitopplagringar, då behöver du ingen njurbälte, dock är bilen lite mera stötigare än normal dämpare. Men det beror åxå vilka däck du väljer att köra på.
Dem är gjorda för dem som kör med bilen i vardagen, men vill ha det där lite extra vid trackdays.
Edit: här kan du välja vad du vill ha för att köra bilen i vardgen
Beteckning, samtliga topplagringar till K-sport coilovers:
A = ALUMINUM TOP MOUNT (fast topplagring i aluminium)
P = PILLOWBALL TOP MOUNT (justerbar topplagring i aluminium - camber)
P+ = PILLOWBALL RUBBER TOP MOUNT (justerbar topplagring i aluminium och gummi - camber)
PP = 3D PILLOWBALL TOP MOUNT (justerbar topplagring i aluminium - camber/caster)
OE = ORIGINAL TOP MOUNT (använder sig helt eller delvis av original topplagring)
R = RUBBER TOP MOUNT (fast topplagring i gummit med kullager)
Bästa valen vore P+.. då får man något mitt i mellan... eller så väljer man OE.