31 oktober 2020
Trådstartare
Vilket bilmärke eller modell har gett er minst krångel och dyligt, vid sänkning. Vilken vil har låtit er sänka mest utan att däcken tar i, osv. Berätta om era upplevelser?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kan kort berätta om mina:
Man ser Volvos med kapade eller ryckta fjädrar bak, som stutsar förbi titt som tätt. Har aldrig provat själv, men det ser ju inte skönt ut...
Själv har jag kämpat i ett år nu med min Skoda, får den inte så låg som jag vill, hjulhuset verkar inte låta mig! Även bredden på däcken verkar bilen lite överkänslig på... (Funderar på att byta bil helt enkelt. Men då till en bil som jag trivs med utseendet på bilen utan att behöva sänka den, en som är relativt låg i orginal. Så det är inte köpråd tråden handlar om, bara erfarenheter från en som gillar sänkning till en annan.)
Har bara sänkt denna och min tidigare Ford Mondeo Kombi Mk2. Den bilen hade andra problem, men upplevde att jag kunde sänka den till önskad höjd, utan att något skrapade i, kunde också ha relativt breda däck.
Skriver på mobil, därför det blir så mycket stavfel och skit. Dyselexin hjälper inte särskilt mycket heller. //Fabian