När jag läser elschemat så tolkar jag det som att de sensorer du nämner delar samma strömkälla som din MAF, den röd/gröna kabeln. Om du följer den på sida 14 ser du att en röd/grön kabel (lite tjockare svarta strecket) går uppåt som leder till säkring 23 och sedan vidare via en grön kabel till relä osv. Grejen är väl om de delar samma strömkälla och den saknas så långt bak i ledet så borde du väl (?) få fler felkoder och märka större problem med 02-sensorer, EVAP osv.
Svårt att säga exakt var och hur du ska mäta utan att se hur det ser ut, men försök följa kabeln så gott det går och undersöka om du kan hitta några tydliga tecken på skador eller oxidering, vanliga ställen är kontakter eller där det förkommer värme eller friktion. Om vi säger att dina andra sensorer får ström men du kan konstatera 0V hos din MAF så torde ju problemet finnas någonstans däremellan. Du kan mäta kontinuitet eller resistans mellan två punkter på kablen men försäkra dig först om att det inte går någon ström genom den, det kan påverka det resultat du får fram.
Det är såklart bara mina egna tankar, någon annan kanske sitter med andra insikter.