Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Fasiken vad kul med update! Ja, får verkligen hoppas 2020 blir bättre. Är det org flexrör eller något eftermarknads?
Osäker på exakt vad det va för flexrör, men va tydligen org dimension. Fick den bytt på stemeck mot en ersättningsdel i org dimension. Trodde jag hade grövre....men icke. Kanske dax o byta ut hela systemet annars...
Då vart bilen inställd i vinterförvaring, så nu kan man säga att säsongen 2020 är över, för denna bil iaf.
Får se om det händer nått med den under vintern eller ej. Är ju ett evighetsprojekt det här, så finns alltid grejer att göra Gäller bara att orka oxå....
Februari: Som ni säkert minns så var två av mina däck sopslut när jag ställde undan den....så här har vi två nya som ska på vid tillfälle!
Maj:
Nu är det vår o bilen har åkt fram! Återstår bara besiktning.....va ju två år sedan sist. Inför besiktning måste jag byta en stålkastare (diffus bild) o koppla ur US ljuset. Blir väl en snabb översyn av övriga bilen oxå så man inte åker på några onödiga 2or