Okej en polare skulle vilja ha lite köptips om bil mellan 30-35k Och han sa att han ville ha det såhär:
Ska dra en Steg 1 chipad 740tic/240hp (om den inte gör det ska den va billig att chippa så den drar ticen) Den ska vara snygg Den ska ha bra acceleration Inte kosta mer än 35 000 Den ska vara billig att trimma/chippa Relativt billig att försäkra då man är 20år och dålig inkomst
Varför killen vill dra 740tic är därför han hade en sån förut och tyckte den gick lite för slött..
Har aldrig intresserat mig för 740, tycker de känns tröga även om de kanske inte skulle vara det, det är något med hela väghållningen och rörelsemönstret på dem. Samt att jag som inte är så lång sitter som en kratta i dem... Men utan att jämföra med en gammal Volvo (eftersom jag inte har tillräcklig erfarenhet av Volvo 740 för att kunna göra det) tycker jag att det finns flera trevliga bilar.
Sportigare bil som är rolig och trevlig och håller vettiga priser är ju Proben. De nyare än -93 saknar turbo och är vettiga att försäkra. Finns både med fyra och sexa. Drivlina från Mazda 626 så delar är inget problem. Karossen är amerikansk. De äldre har turbo och är också mycket trevliga, lite kantigare i modellen.
Annars är jag personligen mycket förtjust i saabarna också, men om den är snygg eller inte är ju en smakfråga. Gillar man 740 tycker man kanske inte Saaben är snygg...
Annars måste det ju finnas HUR mycket som helst i den prisklassen som motsvarar önskemålen... Ut på Blocket, vi kan ju inte veta vad han tycker är snyggt heller...
Han gillar dom flesta bil märkerna faktiskt, men nu börjar han ogilla "äldre" volvos eftersom alla hans/mina polare drar han i hans sossecontainer (740) haha Men annars gillar han faktiskt det mesta med bra toppfart ochh drag eftersom han gillar att åka/köra fort Men om bilen är snygg är ju en klar fördel Mer tips om snabba & snygga bilar för max 35k
..sen är ju inte en 740 byggd med ambitionen att vara värsta räserbilen heller så kanske lika bra att han blir ifrånåkt av värre bilar?
Finns ju endel gamla BMWs med V8, BMW 540 är ju rätt så vanliga. Men dom kostar väl som lägst 30 papp? Vet dock inte vad det finns för trimmöjligheter på dom.. försäkringen lär väl vara dyr också?
..sen är ju inte en 740 byggd med ambitionen att vara värsta räserbilen heller så kanske lika bra att han blir ifrånåkt av värre bilar?
Finns ju endel gamla BMWs med V8, BMW 540 är ju rätt så vanliga. Men dom kostar väl som lägst 30 papp? Vet dock inte vad det finns för trimmöjligheter på dom.. försäkringen lär väl vara dyr också?
Aahh det kostar rätt mycket att försäkra dom kan jag lova, har själv BMW och det är inte den roligaste bilen att betala försäkring på
nissan 200sx s13 är en jätterolig bil, dock är motorn kännslig och ganska dyr föräkring på dyngre förare. men en väldigt prisbelönad bil värd varenda krona
Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.