Enligt autodata så är det 2 x 54min jobb att byta dessa länkarmar om timdebiteringen är 900:-/tim bör man komma undan med ca 2500:- om man köper delarna själv
Jag ska kolla upp detta om det finns en verkstad som är villig byta med egen in köpta delar. Sökte på skruvat.se och fann detta kit https://www.skruvat.se/Reparationssats- … 67816.aspx , är det för både Höger OCH vänster i samma sats? Eller måste jag köpa samma sats ggr 2?
Om man byter hela kittet så rinner verkstadsnotan iväg, men tanke på att bilen kanske just bara ska behållas i ett år
Förstår din tanke. Men kanske behåller den iaf 2år istället. Och jag vet inte exakt vilka delar som behövs. Köper jag en sats för 2tusen, så får dom använda det som behövs. Men räcker satsen ja länkade för både höger och vänster, eller bara en sida? Och om satsen innehåller för mycket delar , vilka ska inhandlas ?
Senast redigerat av Meaning_of_life1337 (21 juni 2021)
Det ser ut som om satsen är till både höger och vänster sida, komplett sats för en bil alltså. Men sedan vet jag inte om man vill beställa från Skruvat, jag gjorde det nyligen och blev inte alls nöjd
Det ser ut som om satsen är till både höger och vänster sida, komplett sats för en bil alltså. Men sedan vet jag inte om man vill beställa från Skruvat, jag gjorde det nyligen och blev inte alls nöjd
Okej! Men detta är en ganska sliten bil Som gått typ 30tusen mil som jag tänkt behålla Max 2år. Så vill inte slänga ut några stora pengar.