Lustigt att jag bara la av med att uppdatera här, haha. För bilen finns ju kvar i mina ägo och den blev att se helt annorlunda ut för i år.
Lägger till någon bild ifall något intresse kvarstår. Och för nästa år har jag väl även andra planer, men det beror helt på vad som händer framöver också.
Tanken är att bilen ska säljas nästa höst, men kan inte hålla fingrarna borta från bilen ändå så vi får se om det blir andra fälgar för sommaren i alla fall.
Så här såg den ut i våras/för sommaren innan jag sålde JR12 fälgarna.
Och då blev fälgarna skodda med 215/40 däck och den sänktes lite mera. 5mm spacers. Vingen kom på lite senare och som ni ser, omlackad. Fick något ryck om att jag ville ha den beige så man slipper se att den alltid är så skitig, haha. Lackade även bromsoken i "himmelsblå".
Sålde sedan fälgarna för jag var trött på dom och att åka lågt. Så jag höjde bilen 2cm, vilket gjorde stor skillnad i komforten. Och vingen kom på plats.
18x8" fälgar köpte jag för 500 som jag lackade om. Blev helt okej. Och dom används nu som vinterfälgar också.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska skaffa JR11 fälgar 18x9,5 ET30 som också blir med 5mm spacers. Men det jag helst vill ha är breddade plåt. Dock inte fått tag på någon som kan bredda åt mig för ett vettigt pris ännu. Så vi får väl se vad som blir med den saken. Annars är tanken 18x10 och ET runt 30 och lacka dessa vita om jag behåller bilen i samma färg som den är nu. Får väl se vad som dyker upp under vintern.