3339
Sök

Sport Avgassystem vilket??

36 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Har en Passat -05:a där jag går i tankarna på ett lite roligare sportigare ljud ur röret.
Vilket skall man då välja?? förslag emottages vänligt
Ferrita / Simons etc??
Någon som vet.......

Hepp Hepp

1 813 Inlägg
10 juli 2007
http://www.jt-tuning.se/ fråga om dom kan tillverka till din bil smile
och lämnar du in bilen får du ju det billigare efter som dom mäter på din bil så dom kan sälja til lfler sen=) ring å hör med dom köpte ett till min s40 3" hela vägen med kat å allt blev riktigt nöjd=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 174 Inlägg
10 juli 2007
själv så ska jag köpa simons kan ju fan inte vara så dåligt som alla säger det är fan man får ju tänka lite på priset också tongue

36 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Akka skrev:
själv så ska jag köpa simons kan ju fan inte vara så dåligt som alla säger det är fan man får ju tänka lite på priset också tongue

Kanske inte men man vill ju ha lite ljud för pengarna oxå.......

Hepp Hepp

31 Inlägg
10 juli 2007
Kan rekommendera JT....riktigt nöjd med mitt system!!

213 Inlägg
10 juli 2007
kvarten skrev:
Akka skrev:

Kanske inte men man vill ju ha lite ljud för pengarna oxå.......

ljud får man ju me simons dånar ju som ett åsk moln big_smile

87 Inlägg
10 juli 2007
Eller så bygger man själv, mycket billigare;)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
10 juli 2007
Simons är nog billigast o det skiljer sig inte mycket om du köper deras eller om du bygger av universala delar vilket är oxå Simons.
Färdig ligger på ca 5000kr max, inte mer.

629 Inlägg
Driifter;)
1 630 Inlägg
10 juli 2007
ett komplett simons kan ju inte kosta 5 k då kan man ju lika gärna lägga till en tusing o kköpa ferriata o få livstidgaranti mot rost

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

213 Inlägg
11 juli 2007
Amazon_123GT skrev:
ett komplett simons kan ju inte kosta 5 k då kan man ju lika gärna lägga till en tusing o kköpa ferriata o få livstidgaranti mot rost

simons för 5 papp ? nej de låter otroligt dyrt

till kin manta gsi kostar simons 2.5" hela vägen och 3" sista burken ca: 2tusen. iofs en gammal bil men kanske går på lite mer till en nyare.

plattsättare!
804 Inlägg
11 juli 2007
mitt simons gick på 2 papp å det är 3" hela vägen!!

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
11 juli 2007
Amazon_123GT skrev:

Jag skrev MAX 5k. Det kostar över 5 till min så hur kan jag veta vad kostar till andra bilar???
Det är bättre räkna för mycke än för lite.

Sök