Här har det vart lite stiltje ett tag men har småpillat lite med Porschen iallafall.
Först ut var en service så den är redo för våren. Blev olja,filter samt stift, valde att lämna in bilen till Levin Racing i Kungsör som kan dessa i sömnen och bad dom även ge bilen en allmän genomgång för att säkerställa att allt var i sin ordning. Fick tillbaka den med gott betyg vilket kändes skönt
Snubblade sedan över en annons med mörka sidoblinkers vilket jag personligen tycker ser bra ut på silverfärgad bil, smaken är som baken men dom får sitta kvar för nu iallafall
Före:
Efter:
996 ser i mitt tycke lite "naken" ut bak som standard så har letat och funderat på vilken vinge jag vill ha. Hade tillslut turen att finna en "Taco-vinge" i rätt färg på annons så slog till direkt. För att montera vinge på dessa så får man byta hela motorluckan vilket innebär att fläktar och lite lampor och prylar måste flyttas över, men det var väldigt smidigt
Medans standarluckan var demonterad så fick man passa på att rengöra i alla skrymslen och vrår
Såhär blev slutresultatet.
Nästa steg blir att jaga rätt på "Aerokit" front och sidokjolar med så man får en lite bättre helhet