1946
Sök

Hur få till ursprungliga skicket på en sufflett? (använt "Protex" produkter)

3 Inlägg
26 juli
Trådstartare
#1
Hej Jag är ny här och behöver allt som har med hjälp att göra!!

Hur får jag tillbaka det ursrunliga skicket på en sufflett?!

Hur får man bort ett färg-återgivande medel som Protex convertible top restorer (Black) ifrån en sufflett?! D;
Jag gjorde först rent suffletten med deras Protex cleaner utan konstigheter, Och dagen efter när det hade torkat så drog jag på med detta Protex restorer, För att sedan försegla med impregnering. Men jag kom inte så långt... För resultatet dagen efter fick mitt hjärta att hoppa från en bro! Det ser bokstavligt talat förjävligt ut! Varför blev halva taket skit och andra delen bra???

Halva sidan av taket har en matt och fin yta medans den andra halvan har fått en ''glansig'' svart/grådimmig/flammig yta..
Jag har försökt tvätta ur de med det vägrar verkligen släppa taget. Vad ska jag ta mig till egentligen?! SNÄLLA Hjälp med era bästa tips! Jag är så jävla knäckt!
Jag har hållit på nu i 3 dagar och de känns bara väldigt hopplöst att försöka återställa mitt misstag av att måla taket som jag trodde skulle lyfta upp ögonstenen min.. ??

https://www1.garaget.org/gallery/images/250/249735/249735-8d04bba25f1a0c06a31579225c3f2175.jpg



Redigerade inlägget en aning...

Mvh mod
Senast redigerat av Mack (26 juli )


Sök