1943
Sök

vilken wunderbaum luktar bäst

Forummoderator
26 276 Inlägg
3 augusti
#361
Sumski skrev:
Alla luktar skit och tillhör inte någonstans nära en människa. Dammsug och rengör bilen
4 inlägg in och det är den här nivån du vill hålla alltså?

Vad envar tycker torde vara subjektivt. Du får mycket väl tycka att det luktar skit, men det betyder inte att alla måste känna så.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Diagnostekniker
2 595 Inlägg
3 augusti
#362
Arbetsbrallorna dränkta i diesel > doftgranar.

Nä, nu har jag inte haft någon sådan på flera år men vanilj är ju en klassiker som väcker minnen.
Har för mig jag hade en som hette ?Peace? som doftade ljuvligt.

Up the RA

1 492 Inlägg
3 augusti
#363
Black Classic gillar jag. Har inte haft någon wunderbaum på flera år, och just Black Classic är den enda jag provat, så har inte så mycket att jämföra med smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Avstängd
6 Inlägg
3 augusti
#364
Mack skrev:
Sumski skrev:
Alla luktar skit och tillhör inte någonstans nära en människa. Dammsug och rengör bilen
4 inlägg in och det är den här nivån du vill hålla alltså?

Vad envar tycker torde vara subjektivt. Du får mycket väl tycka att det luktar skit, men det betyder inte att alla måste känna så.
Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.

Forummoderator
17 878 Inlägg
3 augusti
#365
Sumski skrev:
Mack skrev:
Sumski skrev:
Alla luktar skit och tillhör inte någonstans nära en människa. Dammsug och rengör bilen
4 inlägg in och det är den här nivån du vill hålla alltså?

Vad envar tycker torde vara subjektivt. Du får mycket väl tycka att det luktar skit, men det betyder inte att alla måste känna så.
Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.
Ehh... Kör inte du Saab?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

839 Inlägg
3 augusti
#366
Jesper328 skrev:
Arbetsbrallorna dränkta i diesel > doftgranar.

Nä, nu har jag inte haft någon sådan på flera år men vanilj är ju en klassiker som väcker minnen.
Har för mig jag hade en som hette ?Peace? som doftade ljuvligt.
Orange
peach kanske

Storsäljare tidigare hos mig lite utanför storstaden innan poppis kom

839 Inlägg
3 augusti
#367
Hybrid_ skrev:
Sumski skrev:
Mack skrev:

4 inlägg in och det är den här nivån du vill hålla alltså?

Vad envar tycker torde vara subjektivt. Du får mycket väl tycka att det luktar skit, men det betyder inte att alla måste känna så.
Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.
Ehh... Kör inte du Saab?
Då har man inte råd att punda
Bara tanka och reparera

Trucker
1 406 Inlägg
3 augusti
#368
jag har alltid kört everfresh i mina bilar, men hittar dom inte längre så ingen alls numera  smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

Forummoderator
17 878 Inlägg
3 augusti
#369
zleepy skrev:
jag har alltid kört everfresh i mina bilar, men hittar dom inte längre så ingen alls numera  smile
Finns att köpa på nätet.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Trucker
1 406 Inlägg
3 augusti
#370
Hybrid_ skrev:
zleepy skrev:
jag har alltid kört everfresh i mina bilar, men hittar dom inte längre så ingen alls numera  smile
Finns att köpa på nätet.
Jo det vet jag, men sånt behov har jag inte av en, utan blir om man nångång hittar i en butik, tänker inte betala mer i frakt än vad själva produkten kostar smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

Avstängd
6 Inlägg
4 augusti
#371
Hybrid_ skrev:
Sumski skrev:
Mack skrev:

4 inlägg in och det är den här nivån du vill hålla alltså?

Vad envar tycker torde vara subjektivt. Du får mycket väl tycka att det luktar skit, men det betyder inte att alla måste känna så.
Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.
Ehh... Kör inte du Saab?
Instämmer! En del av Svensk historia. Skulle inte förväntas bli förstådd av någon som kör en plast-apparat med fejk läder och kinaplast och "doftrgranar" hängades. Fy fan för WT.

Forummoderator
26 276 Inlägg
4 augusti
#372
Sumski skrev:
Hybrid_ skrev:
Sumski skrev:

Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.
Ehh... Kör inte du Saab?
Instämmer! En del av Svensk historia. Skulle inte förväntas bli förstådd av någon som kör en plast-apparat med fejk läder och kinaplast och "doftrgranar" hängades. Fy fan för WT.
Härlig människosyn du har..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Diagnostekniker
2 595 Inlägg
4 augusti
#373
Sumski skrev:
Hybrid_ skrev:
Sumski skrev:

Det är min åsikt, helt rätt. Alla måste inte känna så. Har du en doftgran i bilen är du nästan garanterat pundare i mina ögon.
Ehh... Kör inte du Saab?
Instämmer! En del av Svensk historia. Skulle inte förväntas bli förstådd av någon som kör en plast-apparat med fejk läder och kinaplast och "doftrgranar" hängades. Fy fan för WT.
Lite sorgligt ändå att ramla in på ett internetforum för att projicera sitt mindervärdeskomplex.

Hur mås det egentligen?

Up the RA

Forummoderator
17 878 Inlägg
4 augusti
#374
Jesper328 skrev:
Sumski skrev:
Hybrid_ skrev:

Ehh... Kör inte du Saab?
Instämmer! En del av Svensk historia. Skulle inte förväntas bli förstådd av någon som kör en plast-apparat med fejk läder och kinaplast och "doftrgranar" hängades. Fy fan för WT.
Lite sorgligt ändå att ramla in på ett internetforum för att projicera sitt mindervärdeskomplex.

Hur mås det egentligen?
Det kan jag svara på! "Avstängd" heter lillkillen numera.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Fri fart för ett fritt folk!
13 963 Inlägg
27 augusti
#375
har säkert svarat redan orkar inte ens kolla smile

det finns bara en lukt som en gran får ha 

Skogsfrisk...   det var den farsan hade i sin Amazon när jag var typ nyfödd  och det är den enda gran som får åka i min bil..

Kör fort så hinner inget hända...

Forummoderator
17 878 Inlägg
5 september
#376
Fire_boost skrev:
Favorit VANILJ

Placering hänger den på blinkerspinnen
Kör du SAAB?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

839 Inlägg
5 september
#377
Hybrid_ skrev:
Fire_boost skrev:
Favorit VANILJ

Placering hänger den på blinkerspinnen
Kör du SAAB?
Så börjar det om igenn


Sök