Kanske dags för en liten uppdatering då!
Till att börja med så packade lådan ihop i T5an bara några dagar efter senaste uppdateringen, så det fick bli ett snabbt byte av fälgar mellan V70in och 940in och påställning av 940in..
Åkte sen på punka inne i Uppsala nån gång.. Dock sitter Hydra riktigt bra på bilen tycker jag!
Sen drog det ihop sig för besiktning..
Alltid lika nervöst!
Men det gick ju fint den här gången med!
Märkte sen en dag på väg till jobbet att fläktremmen skrek lite, sen blinkade de i instrumenthuset osv..
Så skulle ge mig på att spänna remmen lite när jag kom hem, men spännaren var visst av?
Gick dock lätt att fixa då jag hade saker hemma!
Fixade även sminkspegeln i solskyddet sen.
Tygmattorna hittade in i bilen igen med när vädret tillät.
Kofångarna började bli lite väl bleka..
Åkte också på att byta ok i fram då dom låg på och hade sig..
Lite färg så blev dom fina!
Sen var det dags och byta, och det syntes verkligen att gamla oken hade gjort sitt..
Fint va?
Vart lite skillnad i pedalen efter bytet!
Skitig som fan bredvid vinterbilen som precis fått ny koppling..
Ville ha en original träaskkopp också, istället för den påklistrade.
Så köpte mig en liten uppsättning (H o V om ratten och askkopp) och tog askkoppen, och satte i det andra i vinterbilen..
Och sen blev det en sista sväng för i år. Har fixat ett tält som den ska få stå i under vintern istället för att stå ute.
Hittade även in ett svart armstöd i skinn, utan torrsprickor eller sånt.
940 Turbo -91, 745 Turbo Intercooler -90 och 940 Turbo -97.
Bytte även stabstag nån gån i år.. Haha
Sen en liten tvätt innan den ställs in.
Blir lite fix i vår, men det tar vi då!
Over & out, kopplingsburnout.