3699
Sök

Dodge challenger 1970 . SÖKER

2 Inlägg
torsdag 11:57
Trådstartare
Hej, är det någon som fundera att sälja sin Dodge Challenger 1970 isåfall har jag intresse att köpa den ... Helst med big block ,automat och broms o styrservo.... men allt är av intresse..

1 017 Inlägg
torsdag 12:33
SÖKER betyder typ att du söker en ny ägare till din Dodge.
SÖKES betyder däremot att du vill köpa en Dodge.
Så ändra gärna rubriken, eller egentligen är väl detta inte ett forum för köp/sälj, då hade det funnits en avdelning för det?

VAG har världens bästa bilar.

Fri fart för ett fritt folk!
14 206 Inlägg
torsdag 12:36
candyweiss skrev:
Så ändra gärna rubriken, eller egentligen är väl detta inte ett forum för köp/sälj, då hade det funnits en avdelning för det?

på riktigt..   att man orkar..

Kör fort så hinner inget hända...

tummen mitt i handen
173 Inlägg
torsdag 12:57
Mikaela57 skrev:
Hej, är det någon som fundera att sälja sin Dodge Challenger 1970 isåfall har jag intresse att köpa den ... Helst med big block ,automat och broms o styrservo.... men allt är av intresse..

Ett tips i all välmening... uppge gärna hur mycket du är villig att betala och i vilket skick du vill att objektet ska vara. Just 1970 Challenger och Charger är väl en av de absolut dyraste Moparbilarna som finns idag. Och ska du ha tag i en R/T eller Hemi-modell så är det uppåt miljonbelopp för bilar i orört fint skick.
Jag köpte själv några stycken i Kalifornien sent 70-tal när det rådde "bensinbrist" i USA och då kunde man få tag i dessa bensinslukande underbara bilar för under $3000 och då stod $ i SEK 4.00. Vem har påstått att det inte var bättre förr?  :-)

Elektronikfreak
Stoned Records - bootlegs med bl a Black Sabbath, Queen, Patti Smith, Jimi Hendrix, Roxy Music och Lou Reed
Mitt senaste bilköp - Peugeot 206 SW (2006)

1 017 Inlägg
torsdag 14:22
Growe skrev:
candyweiss skrev:

på riktigt..   att man orkar..

Exakt, håller med.

546 Inlägg
torsdag 18:34
candyweiss skrev:

MUHAHAHAHAHA
här är en som börjar nya året bitter

1 017 Inlägg
torsdag 19:31
doktorduett skrev:
candyweiss skrev:

MUHAHAHAHAHA

Ja, fy fxx, det är bara andra dagen på 2025 och jag är redan trött på det big_smile
Trött på vintern fast det knappt varit någon snö. Låt det bli vår här i Skåne, då ska farsan och jag testa lite elbilar så man vet/förstår vad det handlar om. Har bara än så länge bara åkt med i några Teslor, som jag tyckte var riktigt tråkiga fortskaffningsmedel.

546 Inlägg
torsdag 21:43
candyweiss skrev:
doktorduett skrev:
candyweiss skrev:

MUHAHAHAHAHA

Ja, fy fxx, det är bara andra dagen på 2025 och jag är redan trött på det big_smile
Trött på vintern fast det knappt varit någon snö. Låt det bli vår här i Skåne, då ska farsan och jag testa lite elbilar så man vet/förstår vad det handlar om. Har bara än så länge bara åkt med i några Teslor, som jag tyckte var riktigt tråkiga fortskaffningsmedel.

tror fan du är bitter, om du går o tänker på elbilar ?????
sämre skit ska man leta efter

1 017 Inlägg
Igår 01:15
doktorduett skrev:
candyweiss skrev:
doktorduett skrev:

MUHAHAHAHAHA

tror fan du är bitter, om du går o tänker på elbilar ?????
sämre skit ska man leta efter

Vill veta lite mer om bilarna är så kass som jag tycker/tror?
Jag är en av dom största motståndarna till elbilar av många anledningar.

Sök