4082
Sök

var chippa mercedes slk 230k?

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
Vad finns det för firmor som chippar bilar med kompressor?
itsfun.nu har ju chip (dom byter även kompressor drev) för 10 000:- och det ger 37hk & 65Nm
Någon som har provat? Hört mycket negativt om dom och att det är väldigt olika till olika bilar, så just till min vore tacksamt.

Var finns det annars?
Liknande eller mer effekt efterfrågas tongue

198 Inlägg
7 oktober 2006
du har ju mercedes speciallisten klemman kontakta dom och kolla dom har sin huvudkontor i falun dalarna eller köpenhamn

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
bra tips! big_smile

Du har ingen web-adress till dom eller? (hittar inte på google, har iof googlexi)
Senast redigerat av ludde__mannen (7 oktober 2006)

draminbil.nu
1 382 Inlägg
8 oktober 2006
Trådstartare
provade att stava rätt så gick det lättare! kleemann wink

1 Inlägg
20 december 2006
Gå du med på mercedes forumet så kan du få en hel del hjälp där. www.mbsca.com/forum

SLK 32 AMG 02:a, Kleemann steg 1 och LSD diff. --> 400 hk och 533 Nm

draminbil.nu
1 382 Inlägg
23 december 2006
Trådstartare
Ställde samma fråga där med liknande resultat sad

2 911 Inlägg
23 december 2006
Mycket som skrivs om Itsfun bemöts av jocke ingående per händelse i de fall där det finns greppbar information, har någon funderingar på en tråd så maila honom och han ger nog en förklaring, ofta online i tråden.

Jag försvarar inte min leverantör på något sätt vad gäller tidigare händelser, jag ville bara inflika med att vi har läst 99% av all information som går att hitta om Itsfun och det gjorde vi innan vi blev ÅF för några månader sedan, både innan och efter har vi fullt förtoende för vad dom gör och har gjort.
Skulle jag inte stå för det skulle jag inte heller sälja deras mjukvara och skulle det hända att det blir rena dårhuset skulle jag inte för fem öre stå kvar.

Ring Itsfun och snacka lite, ta även en koll med andra leverantörer som chippar, att fråga och vara nyfiken kostar ingenting.
Senast redigerat av HarryComa (23 december 2006)

112 Inlägg
16 juli 2007
Jag har kittet från itsfun.nu med chip och kompressordrev som ger 37 hk. Fungerar kanonbra och bilen är mycket piggare än 230 AMG. Kostar 9900:- och är väl värt pengarna.

Bära eller Brista?!

Sök