3093
Sök

trimma en s70 glt

Ölbryggare
339 Inlägg
18 oktober 2006
terroristen skrev:
Pepe skrev:
terroristen skrev:
de borde ju finns värre chip till sugmotor chipet påverkar ju inte turbon ...no turbo shit just real power..

Varför inte åka V8:a då om du vill ha "riktig kraft"?
En 2,5 liters femma är ju inget att hurra för om man vill ha effekt direkt...

Ska du säga som åker en 2.0 l stallbacka moppe
SAAB= Svenskt Arbete Av Blinda

Haha, det va ju nästan roligt :p

Jag har många kompisar med lite olika V8 bilar så det åker jag i stort sett när jag vill..Och Saab, ja du kan tycka vad du vill. Jag vet vad den går för och hur lite den kostar och hur komfortabel den är, och hur fort jag kan åka i kurvorna med den...Det räcker för min del, men visst, det är ingen muskelbil :p
Men åter igen, vill jag åka det så åker jag det...

Sanningen till viss lycka är nog att dela den med sina kompisar, och vi har mycket som vi delar på..T.ex. så får ju alltid Saaben gå på långkörningar av ngn outgrundlig anledning, men inte BMW touring turbon, hotroden, impalan, nån av pickisarna osv ;-)

Sanningen är den att jag åker en massa massa massa bil, det är därför jag kör 9-5...

Evolution Garage
1 299 Inlägg
16 juli 2007
All pajkastning å snoppmätartävling är väl lite onödig?
Var och en tycker säkert om sin bil, oavsett märke...
Å prata teoretiska och utlovade effektsiffror funkar inte, allt är relativt.

Men trimma utan turbo är dyrare å otacksammare rent generellt...
Ett chip gör givetvis din bil roligare, men ska du trimma massor är de nog bättre å köpa turbobil.
Skulle rekommendera Qvarnis (www.itsfun.nu) han har bra chip även till sugisar till skillnad från många andra firmor som riktar in sig på turbochip.

Sen när snacket ändå är uppe... Har funderat på muskelamerikan under 150 000:-
Nån som vet något om möjligheterna på nyare camaro eller har något annat tips?
(inte corvette c4)

Sky´s the limit...

Sök