3844
Sök

blir ghost rider tagen lr ej?

DFFL
9 020 Inlägg
14 juli 2007
Tau skrev:
Han har blivit tagen en gång.. Motorn la av på motorvägen när snuten jagade honom. Han försökte springa ingång den till slut men gick inte.

Han fick böter och dom plockade bågen han körde på (vet inte vad dom använde för lag för att få göra det). Dock så har han ju 2 bågar kvar tror jag..

Eftersom att den användes vid ett grovt brott så blir den beslagtagen som bevismaterial.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

35 Inlägg
14 juli 2007
Men vart har ni hört det då att han har åkt dit?, sen så lär han nog inte bry sig direkt om han åker fast, och han lär ha råd med några hojjar till wink, men men visst hans filmer är ju lite underhållande att kolla på,Men sen undrar man om han ens vet vad trafikvett är ?smile, han verkar inet va rädd för Fart iaf ;D,

3 722 Inlägg
14 juli 2007
det enda sättet polisen kommer att få tag honom är om han kör ihjäl sig. Villket jag tror aldrig kommer att hända! smile  Nej men det han gör är faktiskt mycket farligt, han utsätter inte bara sig själv för fara, utan andra också... Men sen tycker man ju andå att det är coolt. Kalla mig sjuk eller vad ni vill, men jag får en kick av att se honom köra.

3 722 Inlägg
14 juli 2007
Evolution_6SiC6 skrev:
Men Ghost Rider är väl inte en person, det är väl flera ? Är vad jag har hört...
Vem vet kanske är en tös roll

Har jag också hört!. Och det hade varit skit coolt om det hade varit en tjej. haha, så grymt

smilesmilesmile

96 Inlägg
16 juli 2007
Digital_Kicker skrev:
Evolution_6SiC6 skrev:
Men Ghost Rider är väl inte en person, det är väl flera ? Är vad jag har hört...

Har jag också hört!. Och det hade varit skit coolt om det hade varit en tjej. haha, så grymt

smilesmilesmile

han är inte en tjej...

Snygg
8 Inlägg
16 juli 2007
sonab skrev:
Digital_Kicker skrev:
Evolution_6SiC6 skrev:

smilesmilesmile

han är inte en tjej...

Är du inte för jämstäldhet? tongue
Tanken på att det skulle vara en tjej skulle faktiskt vara rätt coolt.

No Remorse

196 Inlägg
16 juli 2007
FireTraXX skrev:
Tau skrev:
Han har blivit tagen en gång.. Motorn la av på motorvägen när snuten jagade honom. Han försökte springa ingång den till slut men gick inte.

Han fick böter och dom plockade bågen han körde på (vet inte vad dom använde för lag för att få göra det). Dock så har han ju 2 bågar kvar tror jag..

Eftersom att den användes vid ett grovt brott så blir den beslagtagen som bevismaterial.

Ahh, där har vi det big_smile

Kvastskaft skrev:
sonab skrev:
Digital_Kicker skrev:

smilesmilesmile

han är inte en tjej...

Är du inte för jämstäldhet? tongue
Tanken på att det skulle vara en tjej skulle faktiskt vara rätt coolt.

Jo tanken på att det skulle kunna vara en tjej vore cool.. såvida man inte visste att det var en kille..

One life, Live it!

Väghållningsvåldtagen
195 Inlägg
16 juli 2007
Det man kan säga säkert är ju att han är skicklig förare, men säker? Njä... HAN har säkert kontroll över SIN situation, men andra är ju inte alltid med i leken. Menar, finns säkert många som kan "haja till" och vingla åt sidan om en supersport river om i vägrenen i 250 knyck. Då spelar det ingen roll om han så vore Valentino Rossi i egen hög person.

Sedan detta tjafs om att dom inte får fast honom/någon dom? Kom igen... Dom har inte tagit fast honom pga rädsla för förarens eget och/eller allmänhetens liv. Hur svårt är det att lägga ut en spikmatta? Just det, men vad händer med en hoj som kommer flygande över en spikmatta? Just det. Tro mig dom får fast honom, men kanske inte levande. En polispatull kunde i princip när som helst ramma honom och där var leken slut... Men med risken att han skall skada sig själv eller någon annan så agerar polisen ganska passivt. Förr eller senar kommer det att skita sig om han/dom inte slutar.

Killen har haft jävligt tur många gånger i videona, då han kryssar mellan bilar på fullsatta vägar långt över 200 km/h. Det var ju en LÅNG tråd om killen som körde sin s40 på motorväg från passagerar sätet, och då frågar jag mig, vilket är farligare och var ligger skillnaden?

Visst, jag kan erkänna att jag gillar filmerna, men är det såna här människor NI vill möta på vägarna? Eller kanske ni vill att era barn/flickvän/fru/pojkvän/föräldrar skall ligga ute på vägarna med såna som leker med andras liv på allmän väg?

Sist och slutligen: Lek gärna med eget liv, inte med andras.

Även en apa kan köra rakt fram med foten nedtryckt.
------------------------------------------------------------
Volvo S40

155 Inlägg
16 juli 2007
JA fråga honom själva....

Fråga honom Så får ni väl se om han svarar på era frågor.

Här är hans profil...I THINK   http://www.sporthoj.com/forum/member.ph … &u=174

///Micke
Senast redigerat av Mr_m (16 juli 2007)

Drive fast. Live freeeeeee

Maizer
16 juli 2007
Mr_m skrev:

///Micke

Nehe det var det ingen alls som visste? yikes Han svarar inte på något om GR

1 878 Inlägg
16 juli 2007
tror denna diskusionen var uppe förut. samma video. som vi kom överens om att den var fejk

MitsuNörd
880 Inlägg
16 juli 2007
sonab skrev:
Digital_Kicker skrev:
Evolution_6SiC6 skrev:

smilesmilesmile

han är inte en tjej...

Där har vi en som sett Ghost Rider naken/nakna big_smile
Senast redigerat av Evolution_6SiC6 (16 juli 2007)

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

?
1 038 Inlägg
16 juli 2007
Maizer skrev:
Mr_m skrev:

///Micke

Nehe det var det ingen alls som visste? yikes Han svarar inte på något om GR

De är väl klart, vem vet dom kke har låtsas poliser där oxå..... Man får vara försiktig med va man säger numera big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök