2223
Sök

J***la Fågel

73 Inlägg
21 juli 2007
lonewolf-holm skrev:
En fågel mindre å en vinruta på en Porche Boxer mindre ........
http://www.yuretz.ru/Vstrecha_s_kuricej … _p510.html

//S

hahaha fyfan inte trevligt o sitta inne i den bilen lol

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 juli 2007
Fy fan va tråkigt... Det var ett vådligt kilopris på den lelle pippin. Men jag skulle vara glad att det inte var en älg eller nåt liknande.

Digital_Kicker skrev:
cebT skrev:
fixa bilder så kan man försöka få till något pris.. men det kommer väl kosta runt 2-3000 kanske..

mmm snackade precis med Volvia och självrisken ligger på 3000;-.! 3000 för en sketen fågel

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 juli 2007
Hahaha!!! Ser ut att ha platsat i filmen Hotshots! När dom skjuter iväg den där hönan...

Zweihundert skrev:
lonewolf-holm skrev:
En fågel mindre å en vinruta på en Porche Boxer mindre ........
http://www.yuretz.ru/Vstrecha_s_kuricej … _p510.html

//S

hahaha fyfan inte trevligt o sitta inne i den bilen lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

3 722 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
blacken skrev:
Du får nog ändra ditt perspektiv lite. Fågeln förlorade sitt liv och du tappade lite färg och fick några småbulor på din bil. Vad är mest värt ett liv eller lite småhack i plåten?. Skärpning!.

kommer aldrig att ändra mitt perspektiv!. tappade lite färg och fick några småbulor är hela världen för mig

RS
886 Inlägg
22 juli 2007
Körde på en fågel med jobbets bil, sa "DONK"...men den träffade på rutan bara så det blev inget på lacken...inte för att jag hade brytt mig ändå för staten hade ju betalat ;D

Focus RS

FreddeK
22 juli 2007
Stackars lilla pippi...han hade säkert familj och var ute på jakt efter lite mask! R.i.p

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
22 juli 2007
fåglar ÄR självmordsbenägna djur that's it...
särkilt dom där boråsarna...ehm nä förlåt fiskmåsar tror ja visst ni andra i landet kallar dem:P

såna där som står mitt på gatorna å inte flyttar sig what so ever...även om man tutar å har sig

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

Neerd
1 596 Inlägg
22 juli 2007
sunshine29 skrev:
särkilt dom där boråsarna...ehm nä förlåt fiskmåsar tror ja visst ni andra i landet kallar dem:P

såna där som står mitt på gatorna å inte flyttar sig what so ever...även om man tutar å har sig

Boråsarna HAHAHAH big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
22 juli 2007
alex_side skrev:
sunshine29 skrev:

Boråsarna HAHAHAH big_smile

well så kallas dom i varberg iaf:P

bara skriker, gapar å ställer till bråk:P

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
22 juli 2007
Dessa små fåglar.
Själv var jag i hamnen och köpte lite fisk, på väg därifrån upptäkte jag att dom tagit fel på priset på makrilen istället för 19,68kr som hon skrivet hadde hon vänt på paketet och tagit 89,61kr. Vänder om och krockar med en liten fågel. Ny blinkers från skroten 400kr+frakt 250kr:( jag fick iallafal tillbaka mellanskilnaden på makrilen;)

Smoke Tires Not Drugs.

3 722 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
mickecorrado skrev:
Dessa små fåglar.
Själv var jag i hamnen och köpte lite fisk, på väg därifrån upptäkte jag att dom tagit fel på priset på makrilen istället för 19,68kr som hon skrivet hadde hon vänt på paketet och tagit 89,61kr. Vänder om och krockar med en liten fågel. Ny blinkers från skroten 400kr+frakt 250kr:( jag fick iallafal tillbaka mellanskilnaden på makrilen;)

hehe

164 Inlägg
22 juli 2007
Utanför hedesunda på väg 68 (tror jag iaf) är det en lååååång raksträcka på ca 2,5 km. Körde om 4 bilar i sträck där, när jag precis skulle svänga in framför sista bilen låg jag i ungefär 160-170 km/h, när en liten jävla fågel kommer upp från diket tongue. Tack och lov träffa den uppe i hörnet på rutan, mot a-stolpen/taket, så rutan höll....men inte fågeln tongue.
R.I.P

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

161 Inlägg
22 juli 2007
en fråga! va det du som körde på fågeln eller fågeln som körde på dej? ;P

164 Inlägg
22 juli 2007
Haha tja....det såg ut som om fågeln siktade på mig tongue.

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

3 722 Inlägg
24 juli 2007
Trådstartare
Nu är bilen inne på Verkstad!.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
24 juli 2007
Hur gör ni? Har klippt 2 fåglar på ett par månader. Inte ett märke.

Nr1 Vindrutan i 50, kan tilläggas att den levde ca 2 sekunder, sen hade den 50ton lastbil över sig.
Nr2 Idag, klippte den med huven i närmare 150, skulle kolla termostaten på en kundbil. Laddtrycket höll i sig så bra att det helt plötsligt gick för fort... Borde inte heller ha lidit länge...

Tycker verkligen synd om er som inte "siktar" bättre när ni ska klippa dem!

Smålänning
7 883 Inlägg
24 juli 2007
bumpe skrev:

Nr1 Vindrutan i 50, kan tilläggas att den levde ca 2 sekunder, sen hade den 50ton lastbil över sig.
Nr2 Idag, klippte den med huven i närmare 150, skulle kolla termostaten på en kundbil. Laddtrycket höll i sig så bra att det helt plötsligt gick för fort... Borde inte heller ha lidit länge...

En polare klippte en fiskmås med min bil. Inte ett märke... Var visseligen bara i typ 70 - 80...

Nya bilar = Tunn plåt. Så är det bara... Ni ser väll hur lätt det blir parkeringsbucklor på nyare bilar...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

82 Inlägg
26 juli 2007
twin_cam skrev:
bumpe skrev:

En polare klippte en fiskmås med min bil. Inte ett märke... Var visseligen bara i typ 70 - 80...

Nya bilar = Tunn plåt. Så är det bara... Ni ser väll hur lätt det blir parkeringsbucklor på nyare bilar...

Bra var det på polarens Ford Taunus cab, han slog med baseboll trä på den. Inte ett märkte. Gick inte att göra en enda liten buckla nånstans typ. Det är grejer det.

Avstängd
653 Inlägg
26 juli 2007
hihi det kanske var fåglen Rogers kusin som strök med där! vem vet hahaha (hoppas nån fattar vad jag menar;))

Jag har rätt i vad jag än säger.

Sök