Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
bilder? tråkigt... säker på att det vart en fågel?
jaop ska ta några bilder sen, och lägga upp. Är så irriterad. någon som vet vad en sådan skada kostar att fixa? 1500;- - 2500;- ??
Jo i själv risk sen är väl inte direkt jobbet och material gratis
what? Om han betalar självrisken ska han ju inte betala jobbet och materialet? Vafan har du för försäkringsbolag egentligen som tar ut avgifter och sen låter dig betala skiten själv plus tar självrisk?
jaop ska ta några bilder sen, och lägga upp. Är så irriterad. någon som vet vad en sådan skada kostar att fixa? 1500;- - 2500;- ??
what? Om han betalar självrisken ska han ju inte betala jobbet och materialet? Vafan har du för försäkringsbolag egentligen som tar ut avgifter och sen låter dig betala skiten själv plus tar självrisk?
Jag har bara 30%kaross skador och 30%glas som jag får betala själv halvförsäkring tänkte inte på att det inte gällde han förlåt!
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Du får nog ändra ditt perspektiv lite. Fågeln förlorade sitt liv och du tappade lite färg och fick några småbulor på din bil. Vad är mest värt ett liv eller lite småhack i plåten?. Skärpning!.
Du får nog ändra ditt perspektiv lite. Fågeln förlorade sitt liv och du tappade lite färg och fick några småbulor på din bil. Vad är mest värt ett liv eller lite småhack i plåten?. Skärpning!.
Allt under huv linjen e det bara att hålla stumt i ratten å ej veja för ..... Det e det försäkringar täcker och är tillför .... för ditt eget liv fins det bara ett av ...
Bilar fins det oendligt av och vilda djur där med ..... gillar djur men gillar mitt liv litte mera en att offra det .....
Samma här typ för en vecka sedan så förstörde en liten liten fågel min kylare på Hondan... Körde på¨motor vägen o ser en fågel jävel komma o jag tvärnitar men hjälper ej. Fågel fastnar med sin näbb på mib kylare. Slutade med 2100kr...l.
Vet ej men det fins på Youtube eller någon annan sådan film site en Evo som axelererar å får en stor mås i fram fönstret i 200+ km/H ... det ni då blir det grejer .....
Fåglar är onda ting.. Förra helgen påväg till japmeet då kommer en fågel jävel och tar min lyckta. Lycktan klara sig iofs men vart en spricka i glaset. :S