3318
Sök

Plastning, någon som har erfarenhet utav Bonocell?!

3 627 Inlägg
24 juli 2007
Trådstartare
Jo det kommer bli rätt kantiga former.. det är ju en 740 lixom roll

Men okej, ja det kanske funkar tongue Till de få rundningar jag ska ha smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

2 911 Inlägg
24 juli 2007
Vajern du sett är strömförande, ta ett 12v batteri och koppla vardera ända i vajjern, sen bara skära som med smör.
Bygg ramar runtom i trä, där skär inte vajjern, blir riktigt bra smile

Se till att läsa på lite mer om detta, så du inte gör nåt galet. Kan kolla sen vad vi kör med för tråd m.m.

3 627 Inlägg
24 juli 2007
Trådstartare
Fan va smart, så om man har träramar så blir det ju helt rakt, vill säga om man gjort de identiska tongue Bästa med mitt frontbygge kommer vara att de blir identiskt på varje sida, så jag kan använda samma mallar, bara att vända på dem roll

Jag tackar väldigt mycket för hjälpen smile Och om du kommer på något mer så skriv vetja big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 207 Inlägg
25 juli 2007
Det finns en sida där de beskriver hur man plastar en spoiler till en volvo s60 (i belive) proffsigare. http://student.educ.umu.se/~loekul98/S6 … Bygget.htm

Denna sida visar att det är bra att planera innan man börjar så att allt flyter på bra.

Team Plåtskrammel Fårö
53 Inlägg
1 augusti 2007
maco skrev:
Det finns en sida där de beskriver hur man plastar en spoiler till en volvo s60 (i belive) proffsigare. http://student.educ.umu.se/~loekul98/S6 … Bygget.htm

Denna sida visar att det är bra att planera innan man börjar så att allt flyter på bra.

Det är den sidan jag använt som "grund"...

Det sissta du säger om planering... Kunde inte du sagt det LITE tidigare wink
För planera/tänka ett steg före gjorde inte jag... Så nu är det till att "fin justera" roll

Skjut inte upp till i morgon det din hustru kan göra idag.

Sök