3085
Sök

Problem med att spara filmfil i Windows Movie Maker!

7 120 Inlägg
30 juli 2007
Trådstartare
Hej!
Har gjort en film i Windows Movie Maker, det är min tredje jag gjort så jag vet hur jag ska göra för att spara den som film-fil så man kan lägga upp den här m.m.
Detta är vad som står:
http://i193.photobucket.com/albums/z31/Aerodynamik/1.jpg
Lägg märke till att jag har gott med utrymme
http://i193.photobucket.com/albums/z31/Aerodynamik/2.jpg
Originalfilkällerna som används i filmen är fortfarande tillgänliga.

Så, vad fan är problemet? mad

Körv
3 535 Inlägg
30 juli 2007
välj en annan mapp bara. Som du döper till "min film" eller något. Kan vara Windows som strular bara tongue

Truckdriving Man

7 120 Inlägg
30 juli 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
välj en annan mapp bara. Som du döper till "min film" eller något. Kan vara Windows som strular bara tongue

Funkade ej, men tack för svar.

Körv
3 535 Inlägg
30 juli 2007
asch då! >_<

Truckdriving Man

DFFL
9 020 Inlägg
30 juli 2007
Windows gillar inte för långa sökvägar.
Sparar du den på skrivbordet eller långt ner i en begravd mapp?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 120 Inlägg
30 juli 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Windows gillar inte för långa sökvägar.
Sparar du den på skrivbordet eller långt ner i en begravd mapp?

Skrivbordet.

Körv
3 535 Inlägg
30 juli 2007
lägg den i någon mapp i C:

Truckdriving Man

7 120 Inlägg
30 juli 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
lägg den i någon mapp i C:

Ska testa

20 Inlägg
2 augusti 2007
säger bara en sak. Microsoft kan fan ta mig inte göra något program som funkar som det ska. Kolla bara på XP, kommer patchar var o varannan dag. Ja kör på det själv så jag kanske itne ska klaga för mkt. Men problemet är ligger förmodligen hos windows. tror inte det är nåt direkt fel på din dator. Sen tror jag det finns mkt bättre program du kan använda. Kommer inte på något på rak arm dock.

5 Inlägg
2 augusti 2007
windows movie maker är verkligen inget bra program om du jämför med annat som finns t.ex. vegas 7.0

3 113 Inlägg
2 augusti 2007
kan det vara möjligt att du använder ett klipp (ett eller flera klipp av dom klipp som du använder) som har blivit flyttat till någon annan mapp efteråt du har lagt in den i Movie Maker-filmen? Klippet brukar förvandlas ett "frågeteckens-klipp" när den inte känner av filmklippet med infon från källkoden.

Semper Fi

7 120 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
Fått det att funka nu, minskade kvaliteten på filmen lite bara. Upplagd som "Japs-bilar : Filmen" big_smile

Sök