2455
Sök

Parlino = Fejk

2 123 Inlägg
16 juli 2007
Fan vad jag börjar hata dessa jävla tomtar, det var kul i början men nu är dom fan bara jobbiga.
Har dom som bakgrundsbild också för att polaren jävlades för några veckor sen och har inte pallat att byta : /
Nej dessa jävla tomtar borde vi slänga åt helvete.
DÖD ÅT SNUSKTOMTARNA !

4 554 Inlägg
9 augusti 2007
fick 4st! kontantkort hemskickade till mig igår har ingen aning om hur dom fått tag i mig för dom har t om mailat mig och mailadressen och hemadressen har ju absolut inget med varandra att göra.. skummt men de va synd att de inte fanns en startsumma på korten då kunde man använt dom till nått skoj å sen slängt skiten:P

1 364 Inlägg
9 augusti 2007
jag använder parlino för tilfället de funkar väl sådär tycker pengarna försviner fort fast en att de e så billigt om de nu är det

1 174 Inlägg
9 augusti 2007
Parlino = Telia ? det hade jag för mig iaf! så tror ej dom skulle våga lura folk utan tror mer det ahndlar om att man ej läst det finstilta i så fall?

Evolution Garage
394 Inlägg
9 augusti 2007
Jag ringer oftast korta samtal... så 99 öre i öppningsavgift blir svindyrt för mig.

Roligaste är ju att själva öppningsavgiften är något som operatörerna "hittat på".
Förr i tiden så kopplades ju ett samtal manuellt av en telefonist. Men nuförtiden går allt automatiskt.
Öppningsavgiften är rena guldgruvan för operatörer.

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

677 Inlägg
9 augusti 2007
barrre skrev:
Jag ringer oftast korta samtal... så 99 öre i öppningsavgift blir svindyrt för mig.

Roligaste är ju att själva öppningsavgiften är något som operatörerna "hittat på".
Förr i tiden så kopplades ju ett samtal manuellt av en telefonist. Men nuförtiden går allt automatiskt.
Öppningsavgiften är rena guldgruvan för operatörer.

Precis.

Förr kunde man spara pengar genom att ringa korta samtal med mobilen. Men nu har dom kommit på hur man gör för att tjäna pengar igen.
Själv använder jag halebop och är helnöjd. Men då har de flesta polarna också det så det blir billigt.

Hatar tomtereklamen!!!

Fartdåre!
592 Inlägg
9 augusti 2007
Ja förstår inte varför man går på en massa sådant här. Har flera exempel på kompisar, släkt mm som testaten del så kallade billiga operatörer. Vissa har ingen kundtjänst o andra e svindyra på annat än just minut priset. Håller er till dom stora bolagen så slipper man oftast en massa kladd E kanske lite dyrare ibland men man tjänar på de om de kladdar. har Telia själv o de e aldrig några problem.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Zippin 40's
197 Inlägg
9 augusti 2007
Parlino är ett stort jävla skämt... och nu ska vi inte börja snacka om dom jävla tomtarna...börjar bli lika jobbiga som dom dära jävla Jamba reklamerna....

"Dieselbilar drar minst bensin"

Smålänning
7 883 Inlägg
9 augusti 2007
Hmm.. Tyckte väll att det lät lite för bra...

Själv kör jag telia. Är enligt min erfarenhet det pålitligaste.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök