2654
Sök

garmin gps

796 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
har en garmin nuvo 300 som jag skulle vilja uppdatera lite pga av nya vägbyggen osv nån som vet var man uppdaterar dom?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

1 277 Inlägg
12 augusti 2007
ronne skrev:
har en garmin nuvo 300 som jag skulle vilja uppdatera lite pga av nya vägbyggen osv nån som vet var man uppdaterar dom?

Du ska inte uppdatera den. kanske vart annat år bara. det kostar 1500kr typ.

De vägar som byggs om uppdateras automatiskt.

Så sa de till mig när jag köpte min Navman F20.

Det finns ju även abonnemang för sånt där, och det kan jag inte svara på...är det så du har kanske?

796 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
har inget abbonemang och den verkar inte uppdatera sig automatiskt. men då får det vara så länge om det är så pass dyrt, tack för svaret

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

DFFL
9 020 Inlägg
12 augusti 2007
Jag har en Garmin GPS i lastbilen.
Visserligen ett par modeller fetare än en man köper på siba. (7" skärm, färddator och backkamera och hela tjillevippen)
Men den uppdaterar sig iallafall automatiskt.
Senast redigerat av FireTraXX (12 augusti 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Envis optimist
454 Inlägg
12 augusti 2007
Du kan köpa nya kartor antingen hos din återförsäljare eller på garmins hemsida. Tyvärr är den nyaste europakartan väldigt stor så den ryms iaf inte hela i vår garmin streetpilot c330. Vet ej om din har större hårdisk.

Administratör
2 980 Inlägg
12 augusti 2007
https://my.garmin.com/mygarmin/customer … Home.faces  gå där o regga dig o lite sånt så får du fram ev uppdateringar till din gps samt vad det ev kostar.....

En kopp av den svarta såsen...

Sök