4470
Sök

Mina ventilhattar!

191 Inlägg
18 augusti 2007
Trådstartare
Igår var ngn jätterolig och tog mina ventilhattar på bilen. Som tur var gjorde dem inget annat med bilen kunde ju varit värre som de heter, så det är man ju glad för. Men vad kosta dem liksom? Jävla äckliga fattiga as!

Åttafemti R

Giftig
419 Inlägg
18 augusti 2007
Samma sak hände mig förra året....man blir ju så jävla trött...de kostar väl en 20 på biltema om de bara vill bli av med gummipluttarna, riktigt j*vla irriterande

LTJD

Amatör
444 Inlägg
18 augusti 2007
hände mig förra veckan har varit orolig för att det e fälgarna nästa gång ...

191 Inlägg
18 augusti 2007
Trådstartare
Sorgligt neutral Som tur var hade jag en extra uppsättning hemma. Inte så svårt att leta reda på mina gammla hattar här. Har ngn tagit dem som används dem förmodligen på ngn bil. Vet vart jag ska börja leta åxå cool
Senast redigerat av Lotec (18 augusti 2007)

Åttafemti R

Giftig
419 Inlägg
18 augusti 2007
Jasså, har du någon misstänkt eller?

LTJD

68 Inlägg
18 augusti 2007
själv kör ja med infällda ventiler big_smile

I don´t care what people say, I just do it anyway

NissanMotorsport
18 augusti 2007
de är ju bara snorungar som gör de, moppepojkar..  behöver ej oroa er för att fälgarna är borta snart.. för dom vet väl inte hur man får av ett par fälgar..

613 Inlägg
18 augusti 2007
MissLazer skrev:

Hur funkar dessa??

Såg att mina va borta i förra veckan oxå, andra bilen dom polckar dom ifrån..
Börjar undra om de är nåt slags intagningsprov för gäng i som dom bildar på dagis roll

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 augusti 2007
Jag köpte låsbara ventilhattar av en här på garaget, han hade nån tråd igång förrut.
Hur bra som helst iaf, man använder en speciell liten nyckel för att skruva dit och skruva loss dom, försöker man utan nycketl så snurrar bara ventilen runt. Och den är snyggt kromfärgad också! smile

SQ
1 343 Inlägg
18 augusti 2007
dom ventilhattarna vill ja ha, mina har blivit tagna med, hade kromadfe innan men kolfiberdetalj på.. va snygga så länge dom satt på! men sen försvann dom!

Ljudnörd!

68 Inlägg
19 augusti 2007
p.p. skrev:
MissLazer skrev:

Hur funkar dessa??

Såg att mina va borta i förra veckan oxå, andra bilen dom polckar dom ifrån..
Börjar undra om de är nåt slags intagningsprov för gäng i som dom bildar på dagis roll

Funkar kanon, om man orkar skruva ur en liten insex och skruva på en förlängd ventil varje gång man ska kolla lufttrycket. Men de e snyggt

I don´t care what people say, I just do it anyway

Sök