Ja då har man tagit på sig att hjälpa polaren med att bygga om ljudet i hans crx.
Började så smått i förrgår med att skruva ut högtalarna som satt i. Igår hade han bestämt sig för en veckas semester i Ungern så off he went och lämnade mig med mer lr mindre fria händer.... och en tigersåg...
Började kapa ut det gamla ljudbygget vilket var otroligt fett! Rätt skoj att sätta sågen i något som han lagt ner blod svett tårar i under en hel vinter. Mohahaha...
Efter ett tag började det glappa i sågen och jag som nästan var färdig... Fram med vinkelkapan och ja tjotjena... någon hade lämnat ca 10mm kvar av skivan som satt på och inga nya på lager så det fick bli en shopping tur till Feltema.
Nya plastdetaljer är på väg med buss någonstans i sverige och borde vara här på fredag... annars är det KRIS!
Planeringen är iaf följande...
Torsdag: Få ut det gamla och få städat av inredningen efter allt slipdamm och sånt.
Fredag: Hämta den bättre begagnade plasten sätta i den så man vet var man ska bygga.
Lördag: Börja själva ljudbygget
Söndag: Slita ut all plast och fixa hål och dylikt i den
Måndag: Skicka iväg plasten till lack, fortsätta med bygget
Tisdag: Köpa skinn och börja klä det som kläs skall
Onsdag: Hämta plasten från lack? Fortsätta med skinnet:rolleyes:
Torsdag: Sätta i allting och vänta på att polaren ska komma hem så han kan koppla ihop sin skit
Bilder ska vi allt börja ordna med senare *tittar på klockan* idag...
Ps Får gärna önska mig lycka till då detta är mitt första ljudbygge D.s