4652
Sök

Hjälp ang stöldmärkning rutor

113 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
tjenna!
Jo det är så att jag köpte min bil för lite mer än ett år sedan, då fick ett litet brev i posten veckan efter - där det stod att om man klistar på dessa stöldmärken på rutorna så får man 1000:- ersättning vid krossad ruta (tror det ska ha med inbrott att göra). Jag klistrade aldrig fast detta på mina rutor och nu efter mitt första inbrott så har jag ångrat mig - hade inte skadat med 1000:- i ersättning från detta mystiska företag.

Är det någon som vet vad jag snackar om? Vill veta namnet på företaget och be dem skicka med ett nytt sådant brev.

MvH/Vivanco

Fixat lite mer lättöverskådlig rubrik. / Mod

-----------------][----------------][----------------][-----------------][---------------][---

537 Inlägg
3 september 2007
SBM  042-4901813 har jag iaf. men vet inte om man får 1000:- vid krossad ruta.  får extra pengar om bilen blir stulen... hmm

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

41 Inlägg
3 september 2007
Tjena, jag gjorde det precis på min bil. Men hur vet dom om rutan va märkt eller inte......!!!

Företaget som jag fick mitt set ifrån hette SBM...smb.se tror jag kolla där.
Senast redigerat av carlos (3 september 2007)

113 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Japp, det var SBM....jag får tacka sååå jättemycket för de snabba svaren.
Tog kontakt med mitt försäkringsbolag och dem sade att det var SBM också, och om försäkringsbolaget beställde nya sådana så kostade det mindre, så tjejen i luren ordnade allt.
Jag får tacka för eran kvickhet.
mvh/Vivanco

-----------------][----------------][----------------][-----------------][---------------][---

Sök