3378
Sök

Tankarmatur till b230F samt högtalarkablar...

100 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Vilken sorts tankarmatur passar till b230f-87?
Samt någon som vet vart jag hittar kablarna som är dragna från stereon som igentligen ska gå till bakdörrarna? dem var inte dragna hela vägen så är nyfiken på vart dem kan ligga...
Någon som vet? ska slänga i högtalare i hatthyllan så skulle behöva veta smile

Mvh T
Senast redigerat av Intoxicated (5 september 2007)

Mr White
1 072 Inlägg
4 september 2007
skulle vara bra om du skriver vilken volvo mod de gäller?

100 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
744 GL - 87
b230 F   83kw

Hobby-Skruvare
203 Inlägg
5 september 2007
hej. har du provat att lyfta mattan längs med frammdörrarna? där kan kablarna ligga dragna antar att du kollat i dörren så de inte är dragna där. Annars kan du ju gå bakvägen och se om kablarna är dragna ut från sterion o ifall de är det så är det väl bara att följa dem tills sladden tar slut mvh DannE

Syns man inte så finns man inte
Min projekttråd 240:n

100 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
SpittaN skrev:
hej. har du provat att lyfta mattan längs med frammdörrarna? där kan kablarna ligga dragna antar att du kollat i dörren så de inte är dragna där. Annars kan du ju gå bakvägen och se om kablarna är dragna ut från sterion o ifall de är det så är det väl bara att följa dem tills sladden tar slut mvh DannE

Självklart kan jag göra så, jag vet att kablarna finns där då jag har dem inkopplade bakom stereon men tänkte jag skulle bespara mig besväret att lossa massa fragil plast i onödan och kunna gå rätt direkt.

Ingen som lagt i högtalare bak i en 744 gl -87?
Utan o dra egna kablar alltså.

264 Inlägg
5 september 2007
kablarna är skarvade i b stolpen preciss innan dom går ut till dörren, du kan juh skarva dom där..

100 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
Bos skrev:
kablarna är skarvade i b stolpen preciss innan dom går ut till dörren, du kan juh skarva dom där..

Ok får kolla igen då, var där o rota lite men kom inte åt att få loss plasten så man såg ordentligt.

100 Inlägg
6 september 2007
Trådstartare
Bos skrev:

Tack för svaret hittade dem nu!
Mvh T

Sök