4122
Sök

Någon som lackerar billigt i skåne?

1 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Har köpt spoilers till min Audi TT och behöver ha dem lackerade. Tänkte höra om det finns någon som lackerar billigt i skåne, eller runt Landskrona/Helsingborg området.

Tacksam för svar.

Sebastian Gittner. Behöver man säga något mer ? ;)

529 Inlägg
4 september 2007
Fick min Vinge Lackad I malmö via Polare som känner en bra  lackare  för 800kr vet inte om det är billigt

Volvo fore life :)

379 Inlägg
4 september 2007
Lackade mitt Viggenpaket hos Delkers i Lund. Helt okej, tror jag betalade 2500:- för det. Front och bak, två sidorkjolar och tvådelad vinge

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

Team Pro5
313 Inlägg
4 september 2007
Kan höra med en polare som lackar en del å fritiden om du är intresserad. hör av dig till

bommen@swedishpower.se

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

62 Inlägg
6 september 2007
AttackMedic skrev:
Lackade mitt Viggenpaket hos Delkers i Lund. Helt okej, tror jag betalade 2500:- för det. Front och bak, två sidorkjolar och tvådelad vinge

ja det var fan bra pris på det... är dom bra att ha med att göra ?? ska lacka bilens huv,tak å bakluckan efter min semester,

379 Inlägg
6 september 2007
Athletic skrev:
AttackMedic skrev:

ja det var fan bra pris på det... är dom bra att ha med att göra ?? ska lacka bilens huv,tak å bakluckan efter min semester,

Jadå, helt okej, bra resultat. Gick snabbt att få det, kanske för att det var stora grejor som tog mycket plats.

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

Sök