3241
Sök

fick brev hem från åklagaren idag!!! underbart!!!1

643 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
skrev i ett annat inlägg att polisen gav mig böter pågrund av för liten skylt. . och dom gjorde det enbart för å jävlas. advensjuka rent ut sagt. . . började spela allan och sa att dom ägde stan och att jag skulle hålla käft om jga inte skulle med på station å massa dryga saker. jag sa i helvete att jag ska skriva på något. . min bil gick igenom besiktningen såhär. tror du vi bryr oss var svaret.

då sa jag jag skriver inte på nått då får du skicka till åklagare smile. fick ett brunt otäckt brev idag. . . var ju säker på att jag skulle få något i denna stil.

betala 1500 kr.

MEN

det stod smile ÅTAL VÄCKS INTE smile.  det föreligger inte  tillräckliga skäl att väcka åtal, eftersom man med hänsyn till bevisningen på objektiva grunder inte kan förvänta sig en fällande dom.

vissa poliser är så jävla cp. ibland önskar jag att man träffade på dom själva. . och fullkomligt ja sopa sönder dom.

ha en trevlig natt.

166 Inlägg
7 september 2007
Ha fasen vad skönt för dej. Grattis! Då vet man ju vad man ska göra själv om dom gör något liknande.

Leg. Spådam
816 Inlägg
7 september 2007
Ja, fyfan vad avundsjuka (adventsjuka, är det när man kräks av för mycket glögg?) polisen blir på en skitnödig 850. Jag drömmer dagligen om en sån bil, gör inte alla det? Det är bilarnas bil... Hoppas alla är väl bekanta med min gode vän Ironi...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

643 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
Merclone skrev:
Ja, fyfan vad avundsjuka (adventsjuka, är det när man kräks av för mycket glögg?) polisen blir på en skitnödig 850. Jag drömmer dagligen om en sån bil, gör inte alla det? Det är bilarnas bil... Hoppas alla är väl bekanta med min gode vän Ironi...

alltså du har tydligen inte läst mitt inlägg att polisen stoppar en för roligt? joo tyvärr dom är advensjuk. . dom har jobbat i 20-30 år å åker omkring i nån sliten starlet. sen är man 22 och har jobbat i 2 år och kommer å glider i 2 fräscha bilar. det känns för många. . . och jag vet att polisen stör sig så inåt helvete när dom ser att man plockar upp brudar och åker omkrgin å flaschar. dom vill göra allt för å jävlas.

men du. . kan jag få ditt telefon nummer? du är ju skit häftig smile

Administratör
11 915 Inlägg
7 september 2007
§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

... riktar sig till trådskaparen främst pga sista meningen i första inlägget.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök