2790
Sök

Hjälp: Projektarbete

286 Inlägg
6 september 2007
Trådstartare
Hej går 3:e året på EL-pogramet och undrar om ni skulle kunna rekomendera något man skulle kunna göra som projekt arbete?

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

905 Inlägg
6 september 2007
1Snake skrev:
Hej går 3:e året på EL-pogramet och undrar om ni skulle kunna rekomendera något man skulle kunna göra som projekt arbete?

Jag och en klasskompis drog el i en stuga som en snubbe byggt ut. blev ett ganska stort proejkt arbete.

Bara hördig för om du känner nån som byggt garage och behöverhjälp med elen odylikt.

elektriker
591 Inlägg
6 september 2007
tjenare!

Går också 3:e året på el och bygger ljud i bilen som mitt projekt smile

---------------> Kimpan

12 086 Inlägg
6 september 2007
Köp en sånhär el-byggsats på clas ohlson o löd ihop! smile

Själv valde jag en grej jag redan gjort (industri) så fick mina projektkompisar skriva några A4 om den o hitta på en loggbok.. haha va de lättaste 100p jag fått smile
Senast redigerat av JapMax (6 september 2007)

The Queen
200 Inlägg
6 september 2007
Går också tredje året på gymnasiet men går inte el-programet. Håller på med projketarbete nu, fast jag går transport. Så jag kan inte ge dig tips på vad du ska skriva om, själv skriver jag om kyl & frys transporter.

Golf Racing*

694 Inlägg
6 september 2007
hehe när ja gjorde mitt projekt arbete så passade jag på att krocka bilen någon vecka innan vi skulle börja så mitt arbete blev att laga bilen:p det skulle ju ändå göras liksom:p tog bara lite bilder under tiden och skrev några rader fick bra betyg:P

66 Inlägg
6 september 2007
jag gick IT, gick ut i somras. Jag och några klasspolare hade datakurs för pensionärer lol  seriöst gjort (trot eller ej) med flera lektioner. fick mvg smile

Senator
323 Inlägg
6 september 2007
jaha här fanns det ett par som går i 3:an med:P en annan ska bygga sej en motor va det tänkt! hehe

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

Avstängd
914 Inlägg
6 september 2007
Tänkte turbo kovertera en sierra, men det blev inte av. tongue

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
6 september 2007
själv ska jag bygga om en gammel bil för maximal downforce.. modda ganska rejält och många roliga beräkningar är meningen tongue.. går teknik

Men du kan la bygga högtalarelement eller något sånt roligt.. är ju egntl inte så avancerat wink

3 627 Inlägg
6 september 2007
Jaha, jag går också 3de året tongue Fast teknisk design! Så jag ska bygga om min nästa bil är tanken tongue Framförallt stereobiten roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

4 554 Inlägg
6 september 2007
eftersom vi va tvungna att göra nått som hade med starktröm att göra eller ja s30-380v anläggningar kombinerade jag de lite med svag och gjorde ett hemmabiorum, drog rör och kable i väggar för uttag bakom tv och för dvd mm sen gjorde jag belysningen och fixade med dimmrar osv, alla kablar skulle såklart vara dolda så högtalar kablar osv hmansde också i väggarna, och de fick jag iaf vg för, hade fått bättre om jag vart noggrannare med dokumentationen

Maizer
6 september 2007
Jag tänkte bygga megasquirt på lancian nu.. Men det verkar vara rätt svårt faktiskt..

1 582 Inlägg
6 september 2007
Tog studenten förra året, som projektarbete så gjorde jag en skatefilm och ett arbete om skateboardens historia osv. Fick MVG smile

905 Inlägg
7 september 2007
loudness skrev:
eftersom vi va tvungna att göra nått som hade med starktröm att göra eller ja s30-380v anläggningar kombinerade jag de lite med svag och gjorde ett hemmabiorum, drog rör och kable i väggar för uttag bakom tv och för dvd mm sen gjorde jag belysningen och fixade med dimmrar osv, alla kablar skulle såklart vara dolda så högtalar kablar osv hmansde också i väggarna, och de fick jag iaf vg för, hade fått bättre om jag vart noggrannare med dokumentationen

Jävlar vad små projekt arbeten ni gjorde. tongue känns om att mitt projekt arbete var 70ggr större än alla andras vi var 2 på det dock.

är det 100timmar det ska ta att göra eller?

286 Inlägg
7 september 2007
Trådstartare
Jag ska nog göra det med en klassen så det blir 200timmar minimum.

Har bestämmt mig nu för att lämna in ett förslag till vår rektor om att få bygga om helabagaget nya högtalare och bygga in några dioder lite här och var tongue

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

3 714 Inlägg
7 september 2007
jag byggde folkracebil som projektarbete fast de blev aldrig klart men ja fick VG iaf:d

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Maskin stundent!
218 Inlägg
9 september 2007
Jag och några kompisar är igång med att bygga en trebuche (typ katapult) big_smile

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

220 Inlägg
9 september 2007
Jag och en kompis gjorde en nyhetssida om ett spel med forum och gästbok. Allting fanns färdigmallat på internet. Tog 3 timmar :c snacka om brist på fantasi och lathet.

Sök