Man kan inte dra alla körskolor över en kant heller, en del lärare är bra, en del är sämre och andra rent utav riktigt dåliga
Klarade på mitt andra försök, enda anledningen till min första kugg var att jag bytte körfält 40m innan en rondell istället för 200m innan, kunde knappt byta p.g.a så tät trafik men där blev det en kugg på det, fastän jag körde exemplariskt och inte klantade mig.
Andra gången när jag blev godkänd körde jag rent utav sämre tyckte jag själv fast körläraren sa att det inte fanns nåt att anmärka på..
Men mitt enda tips är att ta med körläraren i bilen under uppkörningen eftersom körlärarna har en hyfsat nära kontakt med uppkörningsledarna, då de träffas var och varannan dag och jag tror ärligt talat att dom oftare förbiser "småfel" när läraren är med jämfört med om de är ensamma med en elev i bilen, då det alltid bara är ord mot ord och du kan bli kuggad för i princip vad som helst, så som jag blev. Resten ligger
(tyvärr) i att ha tur med vem man kör upp med.. fick en surcpgubbe första gången, och en snäll tjej andra. Väldigt tråkigt att det ska behöva vara så.
BTW, jävla gött för dom som inte behöva köra mer än en kvart, tjugo minuter. En annan blev prövad i 45 min på en massa saker däribland start i
brant backe bakom dyr lexus