2573
Sök

Kolfiber panel Viggen

12 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
Hej,,

Undrar om det är någon som vet hur det ser ut, om det blir bra eller dåligt att sätta in en kolfiberpanel i en SAAB 9-3 Viggen. Panelen sätts ju ovanpå den befintliga panelen, så det måste ju bli en liten höjd skillnad vis tex fläkt utblås och andra reglage? eller syns är panelen gjord som så att det inte ska synas?

Tacksam för svar!

MVH ACKE

*** Blinka med blåljusen om du vill race:a ***

1 174 Inlägg
1 oktober 2007
vågar inte säga förmycke för jag har fan ingen aning, men typ kolfiber paneler jag ahr sett tex realcar osv så tar man väl bort den befintliga orginal panelen å sätter dig "kopian" ? eller har jag varit så fel!

(none)
1 725 Inlägg
1 oktober 2007
Tja!

Du tänker kanske på eftermarknadens kolfiber panel? De finns ju i vissa Aero modeller och säkert i några andra med. Denna är ju kanon snygg!. Då tar man bort den man har och bara byter! Svåra att få tag på. kolla på www.SDCC.se De kan få in med jämna mellan rum.

//Jonas
Senast redigerat av Braather (1 oktober 2007)

--Lev i går som det vore i morgon--

12 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
Nej det är inte den ja tänker på,, ja tänker på en modell som finns på Aros Tuning & Performence, Det är ett paket med panelen, panel runt ACC, växlespaken samt vid el-hissarna, kan även köpa till ett runt lampan i taket. Panelen sätter på en panel på den befintliga med nå jävla special tejp lr nått, kommer inte ihåg vad han sa. Har bara sett den och en annan på nån annan sida, men den verkar vara nå jävla halvfabrikat,

(none)
1 725 Inlägg
1 oktober 2007
Okey..För Aero har ju i allafall längs intrumentpanelen och växelspak..

Sen det du menar för lampan och lite smått.. Kolla in mina projekt bilder .. Om det är så du menar smile

//J

12 Inlägg
1 oktober 2007
Trådstartare
Joo precis, det var en typ en sån bild han visade mig när ja var på "affären", men ja fattar fortfarande inte hur det ska gå att får snyggt om man lägger på kolfiber på den befintliga hmm... men det var iaf så som du har som ja ja vill ha det, vart har du fått tag i det och vad kostar det?tongue

(none)
1 725 Inlägg
1 oktober 2007
ACKE skrev:
Joo precis, det var en typ en sån bild han visade mig när ja var på "affären", men ja fattar fortfarande inte hur det ska gå att får snyggt om man lägger på kolfiber på den befintliga hmm... men det var iaf så som du har som ja ja vill ha det, vart har du fått tag i det och vad kostar det?tongue

Lite pilljobb att göra själv..Men det är bara kul smile

Dekoren är köpt hos www.speedparts.se kosta 329:- 50x50 cm
ProduktSök på dekorfilm!

//Jonas

Sök