3704
Sök

Bort med jobbigt blinkersljud... hur?

13 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Någon som vet hur man får bort det jobbiga blinkersljudet på en Saab 9-3 SportSedan?

Det är ju nästan så att det överröstar stereon, väldigt irriterande!
Förslag?

1 722 Inlägg
3 oktober 2007
Använd inte blinkersen då big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
3 oktober 2007
de är vell reläerna som klukar och låter illa? och utan dom blinkar de ju inte???

1 436 Inlägg
3 oktober 2007
volvo_dude skrev:
de är vell reläerna som klukar och låter illa? och utan dom blinkar de ju inte???

Inte i nya Saabar, där är det fejkat för de satte reläerna för långt bort. lol

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

226 Inlägg
3 oktober 2007
jag hör inte den blinka, både skönt och jobbigt.... fast man hör nåt pyttelitet ticka inne i säkringslåddan smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
3 oktober 2007
fishn skrev:
jag hör inte den blinka, både skönt och jobbigt.... fast man hör nåt pyttelitet ticka inne i säkringslåddan smile

Tur för dig.

I min bil är blinkersljudet så högt att det gärna tar över andra ljud.
Mäkta irriterande!

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

987 Inlägg
3 oktober 2007
Är det inte en liten högtalare även i dom bilarna då? I våran Opel Astra sitter det en liten högtalare som för oväsen istället för relät.. hmm

i like it load

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
3 oktober 2007
NippaN skrev:
Är det inte en liten högtalare även i dom bilarna då? I våran Opel Astra sitter det en liten högtalare som för oväsen istället för relät.. hmm

Lokalisera högtalaren / summern o koppla ur den, alt koppla en likvärdig resistor över om den / det är tvungen att vara inkopplad för att blinkersen skall funka.

Sök