3223
Sök

Vet inte vilken dump jag ska ha!

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
hade tänkt sätta dump i bilen och funderar på vilken dump jag ska köpa med jag vet inte vilken som är bäst. jag har redan en HKS kopia i garaget men det känns som den är för billig för att sätta in i min bil:p sen hittade jag en fin dump som verkade vara helt okej, och det är en PPF dump är det något att ha eller ska jag satsa på något ännu bättre?

29 Inlägg
4 oktober 2007
Jag kör med en dump från JB-Raceparts och kan säga att jag är grymt nöjd med den!

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Nennis skrev:
Jag kör med en dump från JB-Raceparts och kan säga att jag är grymt nöjd med den!

jo jag har kollat på den med men den känns lite fjuttig på något sätt:p

299 Inlägg
4 oktober 2007
jag kör en turbo xs me tratt jädrans bra om man gillar att höras ;-)

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
johan-s70-t5 skrev:
jag kör en turbo xs me tratt jädrans bra om man gillar att höras ;-)

Klart det ska höras:D bara det inte tjuter,vill ju inte låta som en fågel som kommer. Det ska pyyysa.

299 Inlägg
4 oktober 2007
den pyser rejält inge tjutande.........utan  bara ett rejält pys högt å fint

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
johan-s70-t5 skrev:
den pyser rejält inge tjutande.........utan  bara ett rejält pys högt å fint

okej det låter bra. vart kan man köpa den? är den dyr?

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
johan-s70-t5 skrev:
kolla den här länken http://www.youtube.com/watch?v=oSjZ2HWeems

Det lätt maffigt:D vad kostar den?

299 Inlägg
4 oktober 2007
tror den kostar runt 2000kr men de finns många kopior runt 1000lappen vet dock inget om kvalitén på dom jag har en äkta.........ska du ha en äkta verkar det vara speedparts du får kontakta

42 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
johan-s70-t5 skrev:
tror den kostar runt 2000kr men de finns många kopior runt 1000lappen vet dock inget om kvalitén på dom jag har en äkta.........ska du ha en äkta verkar det vara speedparts du får kontakta

okej. tack så mycket..

136 Inlägg
5 oktober 2007
jag köpte mig en GFB 1.8t hybrid edition! mer än övernöjd över dumpen! köpte min från streetside.se kanon service! rekommenderar starkt både dump och firma!

VW Passat 1.8T. 97-

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
5 oktober 2007
Granathe skrev:
jag köpte mig en GFB 1.8t hybrid edition! mer än övernöjd över dumpen! köpte min från streetside.se kanon service! rekommenderar starkt både dump och firma!

Håller med, satta dit en GFB Hybrid på min med, funkar fint som fan, den är både öppen och återcirkulerande:) rekomenderas starkt:)

9 Inlägg
6 oktober 2007
den dumpen som det fanns en länk till youtube lät ju för jävligt!!!
Tacka vet ja JBR-dumpen!!! Har en sådan på min S70 och den låter gött!! ...och så är den snygg oxå :-) hehe

Sök