3223
Sök

idag hände något ovanligt...

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 oktober 2007
Vad var det för modell av audi kombin då? smile Så jag vet vad jag ska leta efter.

Men jag hade för mig att du bodde långt härifrån, är jag helt ute och cyklar? smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

509 Inlägg
13 oktober 2007
haha!

Avstängd
1 266 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Mäki skrev:
Vad var det för modell av audi kombin då? smile Så jag vet vad jag ska leta efter.

Men jag hade för mig att du bodde långt härifrån, är jag helt ute och cyklar? smile

vet inte vad det var för audi modell...men fet var den..såg ut som en volvo cross country ungefär...men det var en Audi Tdi årsmodell 07 ? silver och med svarta lister..och i den satt det små snorungar som inte fått hår på k*ken en wink

nej jag bor i gävle, och jobbar i sandviken tongue
Senast redigerat av TheFinnishFlash (14 oktober 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
14 oktober 2007

Filmjölksattack på busschufför, vart fan är vi på väg?! Vad händer härnäst?
Ja röstar får att vi rullar dom svinen som gör sånt skit i miljövänlig hydrualolja å sen genom en strutsfarm, innan dom får avsluta med ett bad i en pool me pirayor i...

Sen till dej TheFinnishFlash, vilka jävla puckon du träffa på... Sånna borde ju straffas me ovansående...   Snacka om fyra nollor i grillen å två riktigt feta nollor bakom grillen...
Är ju fan sjukt, slår vad om att han själv inte ens äger nån bil, utan bara är nå jävla rikemansbarn som får allt han pekar på å aldrig blivit uppfostrad... Tycker ju nästan synd om ungarna, hur fan ska dom klara sej i livet när dom blir större å ska skaffa jobb å dylikt...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

712 Inlägg
14 oktober 2007
Haha.. förstår att du blev helt ställd.. skulle jag oxå blivit om nån ungjävel sagt detsamma till mig..

Antar att de lånat pappas bil..

1 129 Inlägg
14 oktober 2007
TobbeE_87 skrev:

Filmjölksattack på busschufför, vart fan är vi på väg?! Vad händer härnäst?
Ja röstar får att vi rullar dom svinen som gör sånt skit i miljövänlig hydrualolja å sen genom en strutsfarm, innan dom får avsluta med ett bad i en pool me pirayor i...

Sen till dej TheFinnishFlash, vilka jävla puckon du träffa på... Sånna borde ju straffas me ovansående...   Snacka om fyra nollor i grillen å två riktigt feta nollor bakom grillen...
Är ju fan sjukt, slår vad om att han själv inte ens äger nån bil, utan bara är nå jävla rikemansbarn som får allt han pekar på å aldrig blivit uppfostrad... Tycker ju nästan synd om ungarna, hur fan ska dom klara sej i livet när dom blir större å ska skaffa jobb å dylikt...

Idag så behöver en del brat's inte jobba, så dom kanske klarar sig ändå. Men den respekt dom har i samhället är inte alltid den bästa, och speciellt inte då uppkäftigheten visar sig.

Sök