2949
Sök

121 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
Varför dyker inte min avatat upp när jag loggar in? Är det fler som har råkat ut för samma sak?

Non omnia possumus omne

455 Inlägg
16 oktober 2007
ja min kommer inte heller upp ibland ..

Skyracer
917 Inlägg
16 oktober 2007
Kanske fler hinner logga in under den lilla tiden som det tar mellan inloggning och ny sidovisning... ? Så då åker din avatar längre ner på listan. Kolla under fliken "Medlemssidor" ifall din avatar halkat längre ner... smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Gas Glad!
251 Inlägg
16 oktober 2007
Min kommer alltid upp big_smile

Full Gas Spar Tid.. (",)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 oktober 2007
om du menar varför den inte kommer med på startsidan?? det är för att den gör bara det första gången du loggar in på ett dygn... alltså om vi säger att du loggar in första gången nu för idag så ska den komma upp denna gång, men nästa gång du loggar in idag så kommer den inte med där... hoppas ni förstår hur jag menar då jag är sjukt dålig på att förklara saker roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

263 Inlägg
17 oktober 2007
De funkar lite mysko för mig tongue Den visas inte första gången jag loggar in men den visas andra gången jag loggar in :S big_smile

Administratör
11 960 Inlägg
17 oktober 2007
Då många loggar in flera gånger om dagen så kan du bara visas på framsidan en gång om dagen. På så vis har fler chansen att synas. Det är alltså ingen lista över de som loggat in senast, vilket heller inte listan under "medlemmar" är.

mvh

Edit: Nu ljög jag lite för er. Det funkar inte riktigt sådär, jag är lite trött nu. Ska kolla imorgon hur jag gjorde nu igen wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 960 Inlägg
17 oktober 2007
Jag kunde inte hålla mig. Det var så som jag skrev först. En gång per dygn syntes man.

Nu är "timeouten" på listan 1 timme bara. Dvs, besöker du inte sidan på en timme och kommer tillbaka så syns du där igen... smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök