3360
Sök

Gotland nästa helg?!

Frida_
28 oktober 2007
Jajjamen, äntligen årets första semester smile
Kommer att spendera onsdag 31/10-söndag 4/11 på Gotland. Ska bli så jäkla skönt att komma bort lite. Så undrar alla säkert va fan man gör där såhär i höst-mörkret?! Enduro smile Gotland Grand National!! En av årets höjdpunkter smile

Någon mer som ska dit?

Meister
6 763 Inlägg
28 oktober 2007
Jag tänkte nästan att de kunde vara grand national... Undra om de ska vattna skiten i år för det kan väll inte vara tillräckligt jävligt ändå..

Hopplare
104 Inlägg
28 oktober 2007
på den har jag varit när jag va liten... Annars är det tomt på "världens bästa ö" när det inte e sommar big_smile Och så har det inte höstlov denna vecka så det kommer vara tomt

Lika lyckat som Melle mels comeback

Svetsare
1 204 Inlägg
28 oktober 2007
Klart man ska dit & åk wink
sen får vi se hur de går wink
Har vart där sen 96 kan man ju int miss smile

(Bara fantasin sätter gränserna)

470 Inlägg
29 oktober 2007
Lite nedslag att åka till Gotland tycker jag...

Men men kanske ses på Krogen! big_smile

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
29 oktober 2007
hade vart kul å kolla på live för en gångs skull, bara sett nåra klipp på tv å sånt, verkar rent förjävligt å köra, haft våra egna "GGN" här hemma på höstarna, men detta verkar roligare smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

470 Inlägg
29 oktober 2007
båge skrev:
hade vart kul å kolla på live för en gångs skull, bara sett nåra klipp på tv å sånt, verkar rent förjävligt å köra, haft våra egna "GGN" här hemma på höstarna, men detta verkar roligare smile

Bott på Gotland hela mitt liv har aldrig varit på GGN för det tongue

Men men skall man träffa mig så är det bara att höra av sig hehe cool

Sleeper
3 084 Inlägg
29 oktober 2007
Ähh Gubbsport tongue Men skulle vara kul och va med och spruta lite lera i nyllet på tvååan big_smile
Senast redigerat av Sushikocken (29 oktober 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
29 oktober 2007
Sushikocken skrev:
Ähh Gubbsport tongue

HÅRD gubbsport wink

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

470 Inlägg
29 oktober 2007
Är roligare med Rally Gotland i April det är grejer de...

Frida_
31 oktober 2007
båge skrev:

Är 11e året i rad vi är där ute nu. Är sjukt kul smile Brossan körde första gången förra året, var bland de första iväg i starten. När de kom till "hästskon" chansade han på fel spår, det var liiite djupare än han trodde. Sög fast hojen somom där blev vaccum i leran typ smile Haha, gissa vem som fick hoppa i leran för att hjölpa honom få upp hojen, jo storasyter Frida. Fan lera långt upp på låren sen smile Synd att det gick som det gjorde, men i år blir det revanch säger han =O) Hoppas bara jag slipper bada i leran igen wink

Sök